“Levererar igen!”
Omdöme om GONG

GONG
Rankad som nr 2 av 161 Restauranger i Orihuela Costa
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Bättre blir det inte för pengarna! Gong är inte ”märkvärdigt”, bara en spännande meny med massor med mat man blir nyfiken - och levererar 100%! Att det sedan inte kostar mer att äta deras lilla meny med starter, förrätt, huvudrätt och dessert än vad en Dagens lunch kostar i Stockholm gör inte saken sämre.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 829henrikl

Omdömet skrevs 1 september 2020

Utsökt, smakrik 4-rätters, topp service! Da capo på Fredag! Ny 4-rätters meny varje vecka. Denna restaurang är vår absoluta storfavorit!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Trek629644
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Asiatisk fusion i toppklass! Bytte namn nyligen, men har behållit en hög kvalitet. Mycket prisvärd fyrarättersmeny och bra service.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 428fredrikh
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Rejäla portioner, bra råvaror och trevlig personal. Äter alltid här minst en gång när jag är i la Zenia.

Datum för besöket: november 2019
Tack Aaron I
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var ett golfgäng på 8 personer som besökte restaurangen för första gången. Vi enades om en avsmakningsmeny och kommunicerade avvikande allergier och liknande. Allt fungerade utmärkt. Maten var fantastisk och hit kommer vi gärna tillbaka

Datum för besöket: oktober 2019
Tack matso332

Resenärer som tittade på GONG tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Cabo Roig, Orihuela Costa

Besökt GONG? Berätta vad du tyckte!