“Nr. 1”
Omdöme om GONG

GONG
Rankad som nr 2 av 161 Restauranger i Orihuela Costa
Omdömet skrevs 1 september 2020

Utsökt, smakrik 4-rätters, topp service! Da capo på Fredag! Ny 4-rätters meny varje vecka. Denna restaurang är vår absoluta storfavorit!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Trek629644

Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Asiatisk fusion i toppklass! Bytte namn nyligen, men har behållit en hög kvalitet. Mycket prisvärd fyrarättersmeny och bra service.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 428fredrikh
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Rejäla portioner, bra råvaror och trevlig personal. Äter alltid här minst en gång när jag är i la Zenia.

Datum för besöket: november 2019
Tack Aaron I
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var ett golfgäng på 8 personer som besökte restaurangen för första gången. Vi enades om en avsmakningsmeny och kommunicerade avvikande allergier och liknande. Allt fungerade utmärkt. Maten var fantastisk och hit kommer vi gärna tillbaka

Datum för besöket: oktober 2019
Tack matso332
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Återbesök.
De hanterar 14 personers bokning (4 familjer) jättefint. Vi äter meny för 22E/pers- otroligt prisvärt. Rätterna kommer in en efter en- alla enormt vällagade! Vi blir så mötta. Trevligt bemötande, fint dekorerad lokal, fräscha toaletter men framförallt, enormt vällagat!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack annab75

Resenärer som tittade på GONG tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Cabo Roig, Orihuela Costa

Besökt GONG? Berätta vad du tyckte!