“Gott”
Omdöme om GONG

GONG
Rankad som nr 2 av 161 Restauranger i Orihuela Costa
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Rejäla portioner, bra råvaror och trevlig personal. Äter alltid här minst en gång när jag är i la Zenia.

Datum för besöket: november 2019
Tack Aaron I

Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var ett golfgäng på 8 personer som besökte restaurangen för första gången. Vi enades om en avsmakningsmeny och kommunicerade avvikande allergier och liknande. Allt fungerade utmärkt. Maten var fantastisk och hit kommer vi gärna tillbaka

Datum för besöket: oktober 2019
Tack matso332
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Återbesök.
De hanterar 14 personers bokning (4 familjer) jättefint. Vi äter meny för 22E/pers- otroligt prisvärt. Rätterna kommer in en efter en- alla enormt vällagade! Vi blir så mötta. Trevligt bemötande, fint dekorerad lokal, fräscha toaletter men framförallt, enormt vällagat!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack annab75
Omdömet skrevs 21 april 2019 från mobil enhet

Gong är en restaurang med trevlig personal kunnig inom kundservice och engelska (till skillnad från många andra restauranger i Spanien) där maten är väldigt god. Personalen kan ta hänsyn till specifika önskemål och göra den vegansk ex. och ägaren tittar till alla gäster när vi var där för att säkerställa deras upplevelse av maten. Jag åt en veg röd curry som jag gärna skulle äta igen. (Inte för personer känsliga för stark mat dock) Gourméstylade efterrätter med bl.a. glass i tempererad chokladsfär.

Datum för besöket: april 2019
Tack amandaapersson
Omdömet skrevs 3 april 2019 från mobil enhet

Avsmakningsmenyn vi åt var fantastiskt bra och prisvärd. Aldrig ätit bättre grön curry utanför Thailand.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Holma_w

Resenärer som tittade på GONG tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Cabo Roig, Orihuela Costa

Besökt GONG? Berätta vad du tyckte!