Lana Land(Cua Lap)
  • Frukost ingår
Agoda.com
Priceline
  • Fri parkering
Praha Hotel(Phu Quoc Island)
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Var där i 11 dagar och det var de bästa resan vi någonsin gjort! God mat och många pooler!! Mycket att göra för barnen. Stor strand med många solstolar. Otroligt vänlig och tillmötesgående personal restaurangen iris café kan verkligen rekommendera och ligger bara några meter ifrån hotellet!

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Karin A
Famiana, Người quản lý på Famiana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Dear Karin A

Thank you for staying with us and for your wonderful review.

Best regards.

(Mr) Luan Nguyen
Famiana Resort And Spa Phu Quoc

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Hotellet var över lag väldigt bra! Trevlig personal och tillräckligt med solstolar. Vi hade ett rum i byggnad I och det passade perfekt till oss med ett barn. Barnet fick ett eget litet utrymme och jag och sambon fick en dubbelsäng. Min pappa och en kompis till honom bodde i byggnad B, det passade dem perfekt med två stora enkelsängar.
Det finns många restauranger ute på gatan men vi käkade även på hotellet några gånger och det var gott! Vissa rätter var t.o.m. billigare där än i restaurangerna på gatan. Mycket billigt med taxi och vi hyrde scooter på hotellet och åkte runt på ön (80kr/dag). När jag fyllde år överraskade de mig med en bakelse/tårta.
Lätt att hitta en taxi på flygplatsen för att ta till hotellet.

Tips för att välja rum: Det är inte långt till någonting var man än bor. Jag var bara på den delen av hotellet som låg närmast vattnet!
  • Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jessica J
Famiana, Manager på Famiana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Dear Jessica J

Thank you very much for your good compliment about Famiana Resort. We hope to see you and your family coming back.

Best regards,

Omdömet skrevs 25 februari 2018

Vi har haft en jättebra semester, Famiana hade ett perfekt läge en bit utanför centrum. Fina rum med mjuka sängar. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Nära till stranden där de var välordnat med solsängar och duschar. Vi åker gärna tillbaka hit.

Tips för att välja rum: Nice and Clean
Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Susanne L
Famiana, Manager på Famiana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Dear SusanneL

Thank you for taking the time to write a review of your stay at Famiana Resort and Spa.
As a team, we are so pleased that you enjoyed your stay with us and your give such positive feedback for all areas of the hotel. We send warm greetings to you and your family and hope that you will return back to spend your vacation again with us soon.

Best Regards,

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i nio dagar. Rummen som ligger vid havet är mycket bra. Stora rum och stort badrum. Frukosten sticker ut lite för den är mycket bra. Lite olika saker varje dag för att variera lite. Stranden är mycket smal och jobbig och gå i så långpromenader la vi ner. Det negativa som vi tyckte är det hysteriska ljuset de har i trädgården och i gångarna. Det blinkar hela tiden så det ser ut som ett tivoli. Sammantaget är detta ett hotell där man trivs bra och mår gott. UtePå gatan finns det flera restauranger och inte glömma en utmärkt bar där du får drinken efter din favoritsmak.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 60DaTo

Dear 60DaTo

Thank you very much for taking the time writing a review.

We are very happy to hear your praise regarding to our rooms.Your review has helped us a lot, it gives us strength and happiness to continue our job. It is our please to serve you and your family here at Famiana Resort, and hoping to serve you again in future.

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Bra hotell direkt vid vattnet/stranden. Bra rum som har all utrustning man behöver och mer därtill. Utmärkt frukost som passar alla. Gott om restauranger runt omkring.
Fantastiskt trevlig personal. Hyrde mopeder och rörde oss runt på ön vilket är att rekommendera.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack 432larsj
Famiana, Manager på Famiana Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Dear 432larsj

Thank you very much for perfect review. Hope to see you again in the future.

Best regards,

Luan Nguyen (Mr)