Höjdpunkter från omdömen
Fin naturupplevelse i Helge Å

Mycket fin paddling från Pulken -Åhus. Lätt att parkera och med fin service hela vägen! Allt från ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2023
S8372QYmalins
från mobil enhet
Fin miljö och trevligt bemötande

Omdömet skrevs 15 augusti 2023
marieoharry
från mobil enhet
Läs alla 63 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 27 augusti 2023 från mobil enhet

Mycket fin paddling från Pulken -Åhus.
Lätt att parkera och med fin service hela vägen!
Allt från bokning till avlämning och upphämtning , fungerade väldigt bra vilket gjorde upplevelsen riktigt fin!

1  Tack S8372QYmalins
Omdömet skrevs 15 augusti 2023 från mobil enhet

Fin miljö bland näckrosor. Trevligt, positivt och engagerat bemötande av det franska paret som äger företaget. Vi tog med vår matsäck och stannade till vid brygga.

1  Tack marieoharry
Omdömet skrevs 13 augusti 2023 från mobil enhet

Paddlade kanot Pulken-Åhus. Ställde bilarna vid pulken och blev sen skjutsade tillbaka från Åhus.
Fin miljö att paddla i!
Väldigt trevligt bemötande och smidig bokning, också när vi behövde boka om pga dåligt väder.
Rekommenderas!

1  Tack mia-eklund
Omdömet skrevs 12 augusti 2023

Kan varmt rekommendera detta företag. Mycket trevligt och personligt bemötande både i samband med bokningen samt på plats. Kanoten passade mig och mina två barn (8 och 10 år) mycket bra. Stadig och lättpaddlad. Vi hade en mycket trevlig dag!

1  Tack 435gunnarb
Omdömet skrevs 5 augusti 2023 från mobil enhet

Hyrde varsin SUP med tillhörande saker. Mycket nöjd med upplevelsen!
Smidigt och enkelt att kunna boka via sms, mycket snabba svar. Trevligt bemötande. Lagom med information inför uthyrning. Hela, rena och bra uthyrningsprodukter. Extra plus i kanten för att vattentät väska ingick i lånet!

1  Tack Ewwilee