Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Höjdpunkter från omdömen
Paddling i fin natur

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Rolig och härlig tur med kanot

Omdömet skrevs 7 augusti 2022
JohannaL2207
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt North & Life!

1  Tack 588Marie-louise
Omdömet skrevs 7 augusti 2022

Härlig tur med kanot. Mycket trevligt bemötande och service. Allt man behöver ingår. Vi paddlade från Pulken till Åhus och gjorde två stopp med medhavd fika. Hur mysigt som helst!

Datum för upplevelsen: augusti 2022
Tack JohannaL2207
Omdömet skrevs 23 juli 2022 från mobil enhet

En toppendag med fin utrustning, trevligt bemötande från Greg med kompanjon. Snabba svar på våra frågor bra service. Vi återkommer, tack.

1  Tack Maggan J
Omdömet skrevs 21 juli 2022 från mobil enhet

Så härlig tur med kajaker från Kavrö bro till Åhus. Trevligt bemötande och bra instruktioner. Också fin service med upphämtning och skjuts tillbaka till startpunkten där vi ställt bilen.
Rekommenderas varmt!
Lars & Maria

1  Tack larsb378
Omdömet skrevs 17 juli 2022

Lätt att boka. Snabb återkoppling. Bra pris. Utkörning till starten i Kavröbro och hämtning i Åhus. Fräsch, stabil och lättpaddlad kajak med allt man behöver. Trevligt bemötande av Greg. Bra väder. Allt inkluderat. Helt enkelt en perfekt paddlingsdag!

1  Tack birgittas643