Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
588Marie-louise
Rolig och härlig tur med kanot

Härlig tur med kanot. Mycket trevligt bemötande och service. Allt man behöver ingår. Vi paddlade ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
JohannaL2207
Läs alla 47 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att vi snart får tillfälle att komma tillbaka.

Datum för upplevelsen: september 2021
1  Tack 60jennyo
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Jättebra service och supertrevligt bemötande. Vi är alla fyra så nöjda vi kan bli med vår Sup-upplevelse!

1  Tack 826katarinas
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Jag rekommenderar verkligen NORTH and LIFE för en perfekt upplevelse i Vattenriket! Från bokning, planering till vår tur, fick vi ett professionellt och vänligt bemötande med bra hjälp och tips som passade oss! Det är toppen att kunna välja mellan olika turer och utrustningen är lätt att använda även om man har barn och oerfarna paddlare med i sällskapet! Ett extra plus till att vi kunde bli uppmötta en annan tid än planerat då vi kom tillbaka tidigare!

1  Tack Stoltzmalin
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Busenkelt att boka via sms och supersnabba svar. Stabila kajaker levererade till överenskommen startplats och upphämtade vid målgång. Vi är väldigt nöjda!

1  Tack asamandersson
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Tack för superfin service i samband med att vi hyrde Sup. Bra kommunikation, utrustning, tips på plats och tydlig introduktion för nybörjare.
Tacksamt att vi själva kunde bestämma start- och sluttid.
Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2021