Höjdpunkter från omdömen
Toppen, vilken service!!!!!!

North & Life gör livet enklare när du vill njuta av en kanot/kajak tripp, Åhus -Pulken kan ... läs mer

Omdömet skrevs 11 september 2023
829petetw
Kristianstad, Sverige
Fin naturupplevelse i Helge Å

Mycket fin paddling från Pulken -Åhus. Lätt att parkera och med fin service hela vägen! Allt från ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2023
S8372QYmalins
från mobil enhet
Läs alla 63 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
2025 av 63 omdömen
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att vi snart får tillfälle att komma tillbaka.

Datum för upplevelsen: september 2021
1  Tack 60jennyo
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Jättebra service och supertrevligt bemötande. Vi är alla fyra så nöjda vi kan bli med vår Sup-upplevelse!

1  Tack 826katarinas
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Jag rekommenderar verkligen NORTH and LIFE för en perfekt upplevelse i Vattenriket! Från bokning, planering till vår tur, fick vi ett professionellt och vänligt bemötande med bra hjälp och tips som passade oss! Det är toppen att kunna välja mellan olika turer och utrustningen är lätt att använda även om man har barn och oerfarna paddlare med i sällskapet! Ett extra plus till att vi kunde bli uppmötta en annan tid än planerat då vi kom tillbaka tidigare!

1  Tack Stoltzmalin
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Busenkelt att boka via sms och supersnabba svar. Stabila kajaker levererade till överenskommen startplats och upphämtade vid målgång. Vi är väldigt nöjda!

1  Tack asamandersson
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Tack för superfin service i samband med att vi hyrde Sup. Bra kommunikation, utrustning, tips på plats och tydlig introduktion för nybörjare.
Tacksamt att vi själva kunde bestämma start- och sluttid.
Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2021