Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
588Marie-louise
Rolig och härlig tur med kanot

Härlig tur med kanot. Mycket trevligt bemötande och service. Allt man behöver ingår. Vi paddlade ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
JohannaL2207
Läs alla 47 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Busenkelt att boka via sms och supersnabba svar. Stabila kajaker levererade till överenskommen startplats och upphämtade vid målgång. Vi är väldigt nöjda!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
1  Tack asamandersson
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Tack för superfin service i samband med att vi hyrde Sup. Bra kommunikation, utrustning, tips på plats och tydlig introduktion för nybörjare.
Tacksamt att vi själva kunde bestämma start- och sluttid.
Rekommenderas!

1  Tack petravJ7657AY
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Bra ordnat och trevligt bemötande!
Paddlade två vuxna och fyra barn 10-14 år (tre kanoter). Det var en bra tur och vi var trötta men nöjda när vi kom fram. Väldigt lugnt vatten, så turen passar väldigt bra för nybörjare och barn.
Tack för en härlig dag!

1  Tack evabT3748RT
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Personlig service och mycket bra bemötande gjorde kanot turen trygg och bra för oss ovana.
Vi ser fram emot att paddla igen.
Stort tack!

1  Tack 259andersr
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Hyrde kanoter och paddlade från Pulken till Åhus med stopp för lunch vid Rökeriet. Greg och Ingrid var väldigt trevliga, service-mindes och stod och väntade på oss vid avfärd och vid ankomst. Super upplevelse, rekommenderas.

1  Tack eriksweden1