Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
588Marie-louise
Rolig och härlig tur med kanot

Härlig tur med kanot. Mycket trevligt bemötande och service. Allt man behöver ingår. Vi paddlade ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
JohannaL2207
Läs alla 47 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Bra ordnat och trevligt bemötande!
Paddlade två vuxna och fyra barn 10-14 år (tre kanoter). Det var en bra tur och vi var trötta men nöjda när vi kom fram. Väldigt lugnt vatten, så turen passar väldigt bra för nybörjare och barn.
Tack för en härlig dag!

1  Tack evabT3748RT
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Personlig service och mycket bra bemötande gjorde kanot turen trygg och bra för oss ovana.
Vi ser fram emot att paddla igen.
Stort tack!

1  Tack 259andersr
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Hyrde kanoter och paddlade från Pulken till Åhus med stopp för lunch vid Rökeriet. Greg och Ingrid var väldigt trevliga, service-mindes och stod och väntade på oss vid avfärd och vid ankomst. Super upplevelse, rekommenderas.

1  Tack eriksweden1
Omdömet skrevs 26 september 2020

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag inklusive ett självförvållat ”nästan” dopp i ån. Kan varmt rekommendera ett besök hos dem. Med vänlig hälsning, Patrick

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack patricksH182IG
Omdömet skrevs 19 september 2020

Underbart fint paddlingstur mellan Pulken och Gropahålet nära Yngsjö med avslutande grillstund vid havet. Fantastisk service, engegemang och logistik från North & Life så allt fungerade utmärkt. Riktig skön och avkopplande paddling i stadiga kajaker/kanoter. Väl framme väntade på oss nygrillad vegetarisk taco. Gott! Och genomtänkt servering med hänsyn till rekommendationer från Folkhälomyndigheten. Även skjuts där vi ursprungligen parkerade bilarna ingick i servicen. Stort tack North & Life för denna mycket trevliga dag!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack Dreamer42635102883