Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
588Marie-louise
Rolig och härlig tur med kanot

Härlig tur med kanot. Mycket trevligt bemötande och service. Allt man behöver ingår. Vi paddlade ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
JohannaL2207
Läs alla 47 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Personlig service och mycket bra bemötande gjorde kanot turen trygg och bra för oss ovana.
Vi ser fram emot att paddla igen.
Stort tack!

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack 259andersr
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Hyrde kanoter och paddlade från Pulken till Åhus med stopp för lunch vid Rökeriet. Greg och Ingrid var väldigt trevliga, service-mindes och stod och väntade på oss vid avfärd och vid ankomst. Super upplevelse, rekommenderas.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack eriksweden1
Omdömet skrevs 26 september 2020

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag inklusive ett självförvållat ”nästan” dopp i ån. Kan varmt rekommendera ett besök hos dem. Med vänlig hälsning, Patrick

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack patricksH182IG
Omdömet skrevs 19 september 2020

Underbart fint paddlingstur mellan Pulken och Gropahålet nära Yngsjö med avslutande grillstund vid havet. Fantastisk service, engegemang och logistik från North & Life så allt fungerade utmärkt. Riktig skön och avkopplande paddling i stadiga kajaker/kanoter. Väl framme väntade på oss nygrillad vegetarisk taco. Gott! Och genomtänkt servering med hänsyn till rekommendationer från Folkhälomyndigheten. Även skjuts där vi ursprungligen parkerade bilarna ingick i servicen. Stort tack North & Life för denna mycket trevliga dag!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack Dreamer42635102883
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Grym service med flexibel startpunkt och det lilla extra i bemötande och skjuts tillbaka till bilen. Logistiklösare med känsla för människor!

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack henrikn323