Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket bra!

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2020
patricksH182IG
Hässleholm, Sverige
Kanotpaddling

Omdömet skrevs 30 augusti 2020
henrikn323
Läs alla 29 omdömen

Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Grym service med flexibel startpunkt och det lilla extra i bemötande och skjuts tillbaka till bilen. Logistiklösare med känsla för människor!

Tack henrikn323
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Paddlade från Kavrö bro till Gropahålet. Inte så många ställen att stanna till och fika på, men vi hittade en mysig liten sandstrandsbit.
Fantastiskt serviceinriktad och trevlig uthyrare (Greg). Vi tvingades boka om flera gånger pga sjuk dotter, men detta var inget problem utan bra lösningar hittades. Kan varmt rekommendera.

Tack Schmocken123456
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

En verkligt trevlig upplevelse att paddla från Kavrö bro till Åhus. Mycket bra service av trevliga människor som hämtade o lämnade allt vi behövde på plats. Tack för en skön dag!

Tack ecbj-61
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk service, bra information och stor flexibilitet. Paddlade Åhus-Gropahålet med kanot. Allt fungerade perfekt och rimliga priser. Plus för vattentät väska med i utrustningen.

Tack E4251PGsarav
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt bemötande!
Vi paddlade från Pulken till Åhus, det var helt underbart. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack jacobpK705IH