Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling för nybörjare

Vi paddlade den trevliga sträckan mellan Pulken och Åhus. Bra utrustning och fint bemötande och ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2022
542malinh
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
2025 av 48 omdömen
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Paddlade från Kavrö bro till Gropahålet. Inte så många ställen att stanna till och fika på, men vi hittade en mysig liten sandstrandsbit.
Fantastiskt serviceinriktad och trevlig uthyrare (Greg). Vi tvingades boka om flera gånger pga sjuk dotter, men detta var inget problem utan bra lösningar hittades. Kan varmt rekommendera.

Tack Schmocken123456
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

En verkligt trevlig upplevelse att paddla från Kavrö bro till Åhus. Mycket bra service av trevliga människor som hämtade o lämnade allt vi behövde på plats. Tack för en skön dag!

2  Tack ecbj-61
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk service, bra information och stor flexibilitet. Paddlade Åhus-Gropahålet med kanot. Allt fungerade perfekt och rimliga priser. Plus för vattentät väska med i utrustningen.

Tack E4251PGsarav
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt bemötande!
Vi paddlade från Pulken till Åhus, det var helt underbart. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack jacobpK705IH
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Strålande dag på Helgeå!!
Den 17 juli hyrde vi två kanoter hos North&Life och paddlade från Kavröbron utanför Åhus till Gropahålet i Yngsjö. Gjorde ett stopp på vägen. Kanoterna var fina, flytvästar och två vattentäta väskor ingick i utrustningen. Servicen var toppenbra med lämning och hämtning av kanoterna!!
Annika, Michal & Co

Datum för upplevelsen: juli 2020