Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelser för livet

Alltid utmärkt service med bästa utrustningen i härliga miljöer! Stort engagemang! Hyrt utrustning ... läs mer

Omdömet skrevs 5 september 2021
JohanN1621
Hässleholm, Sverige
Utflykt med systrarna.

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att ... läs mer

Omdömet skrevs 4 september 2021
60jennyo
Hässleholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Paddlade från Kavrö bro till Gropahålet. Inte så många ställen att stanna till och fika på, men vi hittade en mysig liten sandstrandsbit.
Fantastiskt serviceinriktad och trevlig uthyrare (Greg). Vi tvingades boka om flera gånger pga sjuk dotter, men detta var inget problem utan bra lösningar hittades. Kan varmt rekommendera.

Tack Schmocken123456
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

En verkligt trevlig upplevelse att paddla från Kavrö bro till Åhus. Mycket bra service av trevliga människor som hämtade o lämnade allt vi behövde på plats. Tack för en skön dag!

2  Tack ecbj-61
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk service, bra information och stor flexibilitet. Paddlade Åhus-Gropahålet med kanot. Allt fungerade perfekt och rimliga priser. Plus för vattentät väska med i utrustningen.

Tack E4251PGsarav
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt bemötande!
Vi paddlade från Pulken till Åhus, det var helt underbart. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack jacobpK705IH
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Strålande dag på Helgeå!!
Den 17 juli hyrde vi två kanoter hos North&Life och paddlade från Kavröbron utanför Åhus till Gropahålet i Yngsjö. Gjorde ett stopp på vägen. Kanoterna var fina, flytvästar och två vattentäta väskor ingick i utrustningen. Servicen var toppenbra med lämning och hämtning av kanoterna!!
Annika, Michal & Co

Datum för upplevelsen: juli 2020