Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket bra!

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2020
patricksH182IG
Hässleholm, Sverige
En härlig dag med North & Life

Underbart fint paddlingstur mellan Pulken och Gropahålet nära Yngsjö med avslutande grillstund vid ... läs mer

Omdömet skrevs 19 september 2020
Dreamer42635102883
Läs alla 29 omdömen

Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

En verkligt trevlig upplevelse att paddla från Kavrö bro till Åhus. Mycket bra service av trevliga människor som hämtade o lämnade allt vi behövde på plats. Tack för en skön dag!

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack ecbj-61
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk service, bra information och stor flexibilitet. Paddlade Åhus-Gropahålet med kanot. Allt fungerade perfekt och rimliga priser. Plus för vattentät väska med i utrustningen.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack E4251PGsarav
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt bemötande!
Vi paddlade från Pulken till Åhus, det var helt underbart. Rekommenderas!

Tack jacobpK705IH
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Strålande dag på Helgeå!!
Den 17 juli hyrde vi två kanoter hos North&Life och paddlade från Kavröbron utanför Åhus till Gropahålet i Yngsjö. Gjorde ett stopp på vägen. Kanoterna var fina, flytvästar och två vattentäta väskor ingick i utrustningen. Servicen var toppenbra med lämning och hämtning av kanoterna!!
Annika, Michal & Co

Tack L2164JHmichalh
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi lånade tre kajaker och paddlade från Kavröbron till Åhus hamn. Gjorde ett stopp vid Pulken och stannade även på Rökeriet för en smarrig lunch. Kajakerna var fina och stabila och servicen var outstanding!! Strålande!!

Tack 666olofp