Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelser för livet

Alltid utmärkt service med bästa utrustningen i härliga miljöer! Stort engagemang! Hyrt utrustning ... läs mer

Omdömet skrevs 5 september 2021
JohanN1621
Hässleholm, Sverige
Utflykt med systrarna.

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att ... läs mer

Omdömet skrevs 4 september 2021
60jennyo
Hässleholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk service, bra information och stor flexibilitet. Paddlade Åhus-Gropahålet med kanot. Allt fungerade perfekt och rimliga priser. Plus för vattentät väska med i utrustningen.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack E4251PGsarav
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Mycket trevligt bemötande!
Vi paddlade från Pulken till Åhus, det var helt underbart. Rekommenderas!

Tack jacobpK705IH
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Strålande dag på Helgeå!!
Den 17 juli hyrde vi två kanoter hos North&Life och paddlade från Kavröbron utanför Åhus till Gropahålet i Yngsjö. Gjorde ett stopp på vägen. Kanoterna var fina, flytvästar och två vattentäta väskor ingick i utrustningen. Servicen var toppenbra med lämning och hämtning av kanoterna!!
Annika, Michal & Co

Tack L2164JHmichalh
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi lånade tre kajaker och paddlade från Kavröbron till Åhus hamn. Gjorde ett stopp vid Pulken och stannade även på Rökeriet för en smarrig lunch. Kajakerna var fina och stabila och servicen var outstanding!! Strålande!!

Tack 666olofp
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Toppenbra service och utrustning. Och kul upplevelse. Fick med vattentålig väska, vilket var toppen. Och det ingick flytvästar till samtliga, vuxna som barn!
Och grym service.

Tack minika85