Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling för nybörjare

Vi paddlade den trevliga sträckan mellan Pulken och Åhus. Bra utrustning och fint bemötande och ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2022
542malinh
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Strålande dag på Helgeå!!
Den 17 juli hyrde vi två kanoter hos North&Life och paddlade från Kavröbron utanför Åhus till Gropahålet i Yngsjö. Gjorde ett stopp på vägen. Kanoterna var fina, flytvästar och två vattentäta väskor ingick i utrustningen. Servicen var toppenbra med lämning och hämtning av kanoterna!!
Annika, Michal & Co

Tack L2164JHmichalh
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi lånade tre kajaker och paddlade från Kavröbron till Åhus hamn. Gjorde ett stopp vid Pulken och stannade även på Rökeriet för en smarrig lunch. Kajakerna var fina och stabila och servicen var outstanding!! Strålande!!

Tack 666olofp
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Toppenbra service och utrustning. Och kul upplevelse. Fick med vattentålig väska, vilket var toppen. Och det ingick flytvästar till samtliga, vuxna som barn!
Och grym service.

Tack minika85
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade en fantastiskt upplevelse när vi hyrde kajaker och kanoter från North & Life! Kundservicen var outstanding!! Kajakerna och kanoterna var mycket stabila och man kunde bestämma själv var man ville börja och avsluta sin utflykt vilket var perfekt för oss.
Kan verkligen rekommendera att hyra utrustning från North & life! Tack för en mycket trevlig upplevelse!

Tack marisX7134SG
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Vi paddlade två familjer från Kavrö Bro till havet. Lagom paddling med egen picknick på vägen. Greg var otroligt serviceminded, kanoterna var stadiga och fina och flytvästarna fräscha. Kan varmt rekommenderas.

Tack Linda N