Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelser för livet

Alltid utmärkt service med bästa utrustningen i härliga miljöer! Stort engagemang! Hyrt utrustning ... läs mer

Omdömet skrevs 5 september 2021
JohanN1621
Hässleholm, Sverige
Utflykt med systrarna.

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att ... läs mer

Omdömet skrevs 4 september 2021
60jennyo
Hässleholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Toppenbra service och utrustning. Och kul upplevelse. Fick med vattentålig väska, vilket var toppen. Och det ingick flytvästar till samtliga, vuxna som barn!
Och grym service.

Tack minika85
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade en fantastiskt upplevelse när vi hyrde kajaker och kanoter från North & Life! Kundservicen var outstanding!! Kajakerna och kanoterna var mycket stabila och man kunde bestämma själv var man ville börja och avsluta sin utflykt vilket var perfekt för oss.
Kan verkligen rekommendera att hyra utrustning från North & life! Tack för en mycket trevlig upplevelse!

Tack marisX7134SG
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Vi paddlade två familjer från Kavrö Bro till havet. Lagom paddling med egen picknick på vägen. Greg var otroligt serviceminded, kanoterna var stadiga och fina och flytvästarna fräscha. Kan varmt rekommenderas.

Tack Linda N
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Kanonfin service och mycket bra grejer!
Helge å mellan Hammarsjön och Pulken som vi paddlade är dock inte världens bästa sträcka. Det är svårt att rasta pga hög vass längs stränderna. Men det kan ju inte North & Life rå för.

Tack 334ulf_
Omdömet skrevs 13 juni 2020

Perfekt service trots sen bokning! Fin, hel och ren utrustning för en kanondag på Helge å. Detta kan klart rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Packimannen