Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket bra!

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2020
patricksH182IG
Hässleholm, Sverige
En härlig dag med North & Life

Underbart fint paddlingstur mellan Pulken och Gropahålet nära Yngsjö med avslutande grillstund vid ... läs mer

Omdömet skrevs 19 september 2020
Dreamer42635102883
Läs alla 29 omdömen

Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Kanonfin service och mycket bra grejer!
Helge å mellan Hammarsjön och Pulken som vi paddlade är dock inte världens bästa sträcka. Det är svårt att rasta pga hög vass längs stränderna. Men det kan ju inte North & Life rå för.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 334ulf_
Omdömet skrevs 13 juni 2020

Perfekt service trots sen bokning! Fin, hel och ren utrustning för en kanondag på Helge å. Detta kan klart rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Packimannen
Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Fantastisk service (med utkörning och upphämtning), bra och rejäla kajaker samt en toppendag längs helgeå i solen.
Stort tack till Greg och Ingrid som gjorde vår dag till ett riktigt äventyr. Kul att träffa på sköna människor som ni.
Rekommenderas starkt!!!!!!!!!!!!!

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack Huggtanden
Omdömet skrevs 10 maj 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och ett mycket bra upplägg där kajakerna körs ut till önskad startpunkt. Därefter upphämtning vid önskad slutpunkt och skjuts tillbaka till bilen.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack andreasl983
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Jätte nöjda med dagen. Ringde och bokade och dom löste allt på mindre än en timme. Super bra service! Detta kommer vi göra om utan tvekan.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack X6368CRsandraf