Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig upplevelser för livet

Alltid utmärkt service med bästa utrustningen i härliga miljöer! Stort engagemang! Hyrt utrustning ... läs mer

Omdömet skrevs 5 september 2021
JohanN1621
Hässleholm, Sverige
Utflykt med systrarna.

Vi hade en otroligt trevlig dag! Väldigt mysigt, bra utrustning och bästa servicen. Vi hoppas att ... läs mer

Omdömet skrevs 4 september 2021
60jennyo
Hässleholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 13 juni 2020

Perfekt service trots sen bokning! Fin, hel och ren utrustning för en kanondag på Helge å. Detta kan klart rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Packimannen
Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Fantastisk service (med utkörning och upphämtning), bra och rejäla kajaker samt en toppendag längs helgeå i solen.
Stort tack till Greg och Ingrid som gjorde vår dag till ett riktigt äventyr. Kul att träffa på sköna människor som ni.
Rekommenderas starkt!!!!!!!!!!!!!

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack Huggtanden
Omdömet skrevs 10 maj 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och ett mycket bra upplägg där kajakerna körs ut till önskad startpunkt. Därefter upphämtning vid önskad slutpunkt och skjuts tillbaka till bilen.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack andreasl983
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Jätte nöjda med dagen. Ringde och bokade och dom löste allt på mindre än en timme. Super bra service! Detta kommer vi göra om utan tvekan.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack X6368CRsandraf
Omdömet skrevs 22 mars 2020

Hyrde två kajaker för paddling i Helgeå med utkörning bakom teatern inne i Kristianstad. Väldigt trevligt bemötande på plats och flexibel service. Pålitlig och bra utrustning.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack Sebbe675