Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling för nybörjare

Vi paddlade den trevliga sträckan mellan Pulken och Åhus. Bra utrustning och fint bemötande och ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2022
542malinh
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Jätte nöjda med dagen. Ringde och bokade och dom löste allt på mindre än en timme. Super bra service! Detta kommer vi göra om utan tvekan.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack X6368CRsandraf
Omdömet skrevs 22 mars 2020

Hyrde två kajaker för paddling i Helgeå med utkörning bakom teatern inne i Kristianstad. Väldigt trevligt bemötande på plats och flexibel service. Pålitlig och bra utrustning.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack Sebbe675
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Vi hyrde varsin havskajak för att paddla i Helgeå. Toppen service med utkörning av kajaker och upphämtning när man var klar, bara ringa, smsa. Mycket bra utrustning och verkligen trevligt bemötande och god service. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen detta ställe.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Cecilia A
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Vi hyrde en kanot för två vuxna och ett barn för paddling på Helge å. Vi blev bemötta jättefint, fick bra tips på vad vi kunde göra på vägen, och North & Life var fantastiska i flexibilitet. Vi kunde när som helst ringa och bli hämtade på vägen mot Åhus, om vi tex inte skulle hinna hela vägen, och vi blev körda tillbaka till bilen direkt. Detta tillsammans med väldigt bra pris (nästan för billigt med all den flexibilitet!) gör att vi ger högsta betyg och rekommenderar North & Life starkt.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Tove F
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Hyrde tre kanoter och paddlade tre vuxna och fem barn (5 till 12 år). Fin utrustning och service långt utöver det vanliga. Pga för stark motvind gick det inte att paddla med barnen där vi först försökte. Då erbjöd sig Greg att lasta på kanoterna igen och köra oss en bit uppströms istället! Så trots vädret fick vi en behaglig tur i medvind. När vi kom fram stod Greg och väntade och tog emot all utrustning. Vi rekommenderar varmt att hyra av NORTH & LIFE! Enkelt, smidigt och fantastisk service!

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JohanOlsson74