Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket bra!

En mycket serviceinriktad personal fann vi hos Greg och hans kajakuthyrning, väldigt trevlig dag ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2020
patricksH182IG
Hässleholm, Sverige
En härlig dag med North & Life

Underbart fint paddlingstur mellan Pulken och Gropahålet nära Yngsjö med avslutande grillstund vid ... läs mer

Omdömet skrevs 19 september 2020
Dreamer42635102883
Läs alla 29 omdömen

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Vi hyrde varsin havskajak för att paddla i Helgeå. Toppen service med utkörning av kajaker och upphämtning när man var klar, bara ringa, smsa. Mycket bra utrustning och verkligen trevligt bemötande och god service. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen detta ställe.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Cecilia A
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Vi hyrde en kanot för två vuxna och ett barn för paddling på Helge å. Vi blev bemötta jättefint, fick bra tips på vad vi kunde göra på vägen, och North & Life var fantastiska i flexibilitet. Vi kunde när som helst ringa och bli hämtade på vägen mot Åhus, om vi tex inte skulle hinna hela vägen, och vi blev körda tillbaka till bilen direkt. Detta tillsammans med väldigt bra pris (nästan för billigt med all den flexibilitet!) gör att vi ger högsta betyg och rekommenderar North & Life starkt.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Tove F
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Hyrde tre kanoter och paddlade tre vuxna och fem barn (5 till 12 år). Fin utrustning och service långt utöver det vanliga. Pga för stark motvind gick det inte att paddla med barnen där vi först försökte. Då erbjöd sig Greg att lasta på kanoterna igen och köra oss en bit uppströms istället! Så trots vädret fick vi en behaglig tur i medvind. När vi kom fram stod Greg och väntade och tog emot all utrustning. Vi rekommenderar varmt att hyra av NORTH & LIFE! Enkelt, smidigt och fantastisk service!

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JohanOlsson74
Omdömet skrevs 30 juni 2019

Fantastiskt bemötande och service.
Vi hyrde kanoter och då ingick flytvästar och vattenväskor. Vi fick även kanoterna utkörda och sen hämtade när vi var färdigpaddlade.
Kan varmt rekommenderas

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Helena D
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Första gången jag testade det här och det var helt underbart!! Superfin service. Bra och enkla tips på hur vi skulle komma igång. Vi fick kajakerna levererade till soltrappan vid Kristianstads teater och upplockade där efter vår ”målgång” tre timmar senare.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack 403stinaj