Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling för nybörjare

Vi paddlade den trevliga sträckan mellan Pulken och Åhus. Bra utrustning och fint bemötande och ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2022
542malinh
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Hyrde tre kanoter och paddlade tre vuxna och fem barn (5 till 12 år). Fin utrustning och service långt utöver det vanliga. Pga för stark motvind gick det inte att paddla med barnen där vi först försökte. Då erbjöd sig Greg att lasta på kanoterna igen och köra oss en bit uppströms istället! Så trots vädret fick vi en behaglig tur i medvind. När vi kom fram stod Greg och väntade och tog emot all utrustning. Vi rekommenderar varmt att hyra av NORTH & LIFE! Enkelt, smidigt och fantastisk service!

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JohanOlsson74
Omdömet skrevs 30 juni 2019

Fantastiskt bemötande och service.
Vi hyrde kanoter och då ingick flytvästar och vattenväskor. Vi fick även kanoterna utkörda och sen hämtade när vi var färdigpaddlade.
Kan varmt rekommenderas

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Helena D
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Första gången jag testade det här och det var helt underbart!! Superfin service. Bra och enkla tips på hur vi skulle komma igång. Vi fick kajakerna levererade till soltrappan vid Kristianstads teater och upplockade där efter vår ”målgång” tre timmar senare.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack 403stinaj
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Vi startade vid Kavrö och paddlade till rökeriet i Åhus. Fantastisk naturupplevelse. Leverans och hämtning av kajakerna. Superbra service och väldigt fina kajaker.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack Karl-Henrik S
Omdömet skrevs 30 mars 2019 från mobil enhet

Första gången jag provade kajak. Heelt underbart och lättare än jag trodde! Perfekt service! De kunde inte vara mer tillmötesgående. Najs att bli körd tillbaks till bilen! Detta ska jag definitivt göra om!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Karolina W