Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Paddling för nybörjare

Vi paddlade den trevliga sträckan mellan Pulken och Åhus. Bra utrustning och fint bemötande och ... läs mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2022
542malinh
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Paddling i fin natur

Nöjd med service och bemötande. Fin natur och bra utrustning. Barnvänligt. Rekommenderar varmt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2022
588Marie-louise
Läs alla 48 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Första gången jag testade det här och det var helt underbart!! Superfin service. Bra och enkla tips på hur vi skulle komma igång. Vi fick kajakerna levererade till soltrappan vid Kristianstads teater och upplockade där efter vår ”målgång” tre timmar senare.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack 403stinaj
Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Vi startade vid Kavrö och paddlade till rökeriet i Åhus. Fantastisk naturupplevelse. Leverans och hämtning av kajakerna. Superbra service och väldigt fina kajaker.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack Karl-Henrik S
Omdömet skrevs 30 mars 2019 från mobil enhet

Första gången jag provade kajak. Heelt underbart och lättare än jag trodde! Perfekt service! De kunde inte vara mer tillmötesgående. Najs att bli körd tillbaks till bilen! Detta ska jag definitivt göra om!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Karolina W
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Otroligt trevlig tur i kajakerna! Maten som serverades till lunch var utsökt. Guiden var trevlig och hjälpsam. Mycket nöjda vuxna och barn!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Johsunds
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

TOPPEN! Supertrevlig uthyrare som är lätt att ha att göra med! Hyrde en kanadensare med två kompisar och paddlade efter älven i Kalix. Greg tillhandahöll karta och flytvästar och skickade även ett mms med ett fotografi på vår avfärd. Det bästa var att man kunde hyra färdmedlet hela dagen, ingen tidsbegränsning. Man bestämmer i förväg var man vill utgå ifrån och sedan kan man ringa och begära hämtning när man är färdig. Han tar även emot swish som betalning, ett plus! Jag rekommenderar verkligen North & life /Sandra med vänner

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Sazzz87