Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Var med jobb på konferens! Ett riktigt bra ställe med nyrenoverade sovrum! Väldigt mysigt och nära till golfbanan. Maten är verkligen fantastisk där! Hade grymt låga förväntningar för golfkrogar brukar vara väldigt dålig kvalite! Men detta var riktigt gott!!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Mjolf
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 12 personer som alla är supernöjda. Rummen var fräscha, rena och allmänt bra. Gratis te och kaffe. Resturangen och gemensamma utrymmen var mycket trevliga. All personal var 10 topp. Vi spelade både norra och södra banan vilka båda var i toppkvalitet, världsklass.
Tack för ett mycket trevlig upplevelse!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack S1549WPmariaj
Omdömet skrevs 4 september 2019

Vi ville gärna återkomma hit var så nöjda den senaste gången med allt. Denna gång inte lika nöjda. Ett kylskåp som inte kylde utan stod och lät högt som inte var en nyhet för ledningen. Efter golfen blev det varm öl . Mycket trevligt att bli hämtad med bil till resturangen på kvällen av en artig och trevlig ung man. Den servitris som serverade hade mycket lite vana av sitt arbete känns det som. Talade om för oss att vi kunde inte smaka på vinet från vinpaketet för det fanns ingen öppen flaska ??????? Jag bad henne ta in Barolo vinet och hon kommer in med en flaska som öppnats någonannanstans än vid vårt bord. Vinet häls upp i vitt vins glaset !!!!! Varmrätten serveras och är knappt ljummen . Mys faktorn i detta vackra hus saknas trotts att det fanns stearinljus på alla nord var inget tänt. På frukosten fanns det som önskas av en frukost men så pytte lite av allt att det var jobbigt att ta av maten. Tex. 1 tomat som var skuren i skivor och upplagd på fat. Tråkigt mjukt bröd och en text där det stod att man inte fick ta med sig mat ut från resturangen väldigt tråkigt att dom ska behöva informera om det. Golvet i vår dusch var så halt att min man slog handlöst omkull två gånger och slog sig i armen och huvudet i toalettstolen. Vi är verkligen inte nöjda denna gång

Tack Gunilla M
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk trevligt ställe! Underbart omgivning, trevlig personal, god mat och mycket bra service! Dopfest på Araslöv gård och kyrka, med oförglömliga stunder! Riktigt bra frukostbuffé, kvalitet och medkänsla!

Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Spela en runda golf på södra banan samt övernattade. Banan mycket trevlig med en bra layout. Finishen på banan MYCKET bra. Hyrde golfbil och allt runt golfen fungerade prickfritt. Bodde över i ett av deras nybyggda rum vid klubbhuset. Enkelt, trevligt rum med liten uteplats.Alla material såsom dusch, badrumsporslin etc av mycket hög klass, uppskattas!
Frukosten absolut en av de bästa jag ätit på många år. Mycket hemlagat, trevligt presenterat i lagom stor mängder vilket gör det mycket aptitligare.
Enda abert var att vi inte tilläts äta deras trerätters middag då vi inte hade köpt helt paket. Mycket märklig policy.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Hakan1959