“En gömd pärla på Samos”

Orizontas Traditional Restaurant
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Platanos
Omdömet skrevs 28 juni 2018

Innan man kommer in i Platanos bycentrum dyker denna pärla upp längst med vägen. Helt fantastisk MAT, service och läge. Lämnar dig belåten till max!

Tack fredrixond

Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Ni måste bara besöka den här restaurangen. Trevlig personal och riktig god mat, närproducerat varor och magisk utsikt! Åk så ni kan se solnedgången här!

Tack Linus N
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Trevlig och rolig personal. Fantastisk utsikt och god mat!
Efter att maten var uppäten blev vi bjudna på både efterätt och varsitt glas vin som de själva gjort. Ett tips är att sitta här i solnedgången. Man ser från kust till kust.

2  Tack David A
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Rena turen att vi hittade denna restaurang! En fantastisk utsikt! Vi njöt av solnedgången och av den godaste maten vi ätit på hela veckan. Synd bara att det var vår sista kväll på Samos annars hade vi åkt dit flera gånger.

2  Tack Susanne N
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Här åt vi den absolut godaste maten under vår vistelse på Samos. Utsikten var hänförande över berg och hav. Värdskapet varmt, glatt och familjärt. Hade vi bott i närheten hade vi ätit där varenda dag. De tar det traditionella grekiska köket till dess bästa nivå. Tror inte man kan bli besviken på en enda rätt. Vill ni njuta med både öga och gom så ta er hit ❤️

2  Tack asaelof

Resenärer som tittade på Orizontas Traditional Restaurant tittade också på

Ormos Koumeikon, Samos stad

Ireon, Samos stad
Marathokampos, Samos stad

Marathokampos, Samos stad
Pythagorion, Samos stad

Besökt Orizontas Traditional Restaurant? Berätta vad du tyckte!