Meddelande från Tripadvisor:Tillfälligt stängt
Bästa F1 i Europa (?)

Omdömet skrevs 1 mars 2019
Chris W
Härliga F1 dagar.

Vi tog tunnelbana från ramblan och bytte sen till tåg för att ta oss upp till ... läs mer

Omdömet skrevs 30 december 2018
totte66
Söderhamn, Sverige
Läs alla 593 omdömen

Omdömet skrevs 1 mars 2019

Barcelona GP är en av de absolut bästa (om inte bäst) banorna i Europa. Lätt att ta sig till och från banan från Barcelona (30 minuter med tåg). Många bra läktare att välja på, allt efter tycke och smak (och plånbok). Testveckorna på våren rekommenderas starkt. Hela banan för er själva och stora möjligheter att komma riktigt nära både förare och bilar.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Chris W
Omdömet skrevs 30 december 2018

Vi tog tunnelbana från ramblan och bytte sen till tåg för att ta oss upp till Montmelo.
Tågstationen var dock omgjord sen vi var där sist, behövde inte gå upp på markplan utan bytet skedde under jord.
Kom ihåg att lösa tågbiljett innan ni kliver på tåget, de kollar nämligen dem när man anländer till montmelo tågstation, lite kaosartat där då flera inte gjort detta.
Vi åkte dessutom (tåg) åt fel håll på lördagen och hamnade på en slutstation, men det var bara att ta samma tillbaka och börja om. (vi var långt ifrån ensamma om detta).
Atmosfären runt F1 helgen är fantastisk här.
Vi satt på Grand stand vid starten och kunde se hela depån som gör att det går bra att hänga med i loppet, det ett fint uppträdande innan start också på startrakan.

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack totte66
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Bra transfer med Sagales bussar från norra station i Barcelona. Man kliver av/på bussen ca 5-600 m från entrén till banan. 15€/person och dag (tur och retur). Biljett köps endast kontant på busstationen. Tillgången på bussar är obegränsad så det går smidigt att åka hem trots mycket folk.
Vi har suttit vid kurva 1 två gånger. Det är ett spännande ställe.
Endast de större matställena tar betalkort, de mindre tar kontanter.
Toaletterna kunde så klart vara fräschare.

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack Niklas Ö
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt bra anläggning!
Bra logistik och bra service.
Vi var här i 30-graders värme och solsken från klarblå himmel så det såldes nog mer kepsar än paraplyn

Inget läktarvåld utan alla applåderar vid omkörningar.
När alla gått i mål och de kör ärevarv så står publiken upp och applåderar åt samtliga förare.
När 100000 MotoGP-fans skall ut från banan så sker det lugnt och sansat utan att någon trashar bilar och uteserveringar (som det borde vara i alla sporter)

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack Jocke E
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 10 juli 2015

Jag bestämde mig medan jag var i Barcelona som jag vill besöka banan som jag är en stor F1 fan. Jag checkade skiss att hyra en cykel och jag träffade mannen i spåret med cykel. Det kostar 5 euro att gå och cykla banan. Jag cyklade runt i 90 minuter och det är en fantastisk bana.Väl värt ett besök

Tack foleyger
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ie. Visa original