Travelocity
Expedia.com85 US$
Booking.com85 US$
StayForLong99 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Övernattning på väg ut i övärlden. Ur det perspektivet är Avra ett utmärkt val (och Rafina klart skönare än Piraeus att utgå ifrån), läget mellan stranden och hamnen kan inte bli bättre och transferservicen var väldigt smidig.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Krajs
Omdömet skrevs 19 juni 2019

På vår resa mot Andros bokar vi övernattning i Rafina. Mycket nöjd med valet. Smidig upphämtning med hotellbuss trots försenat flyg. Bra kommunikation innan resa. Miljön på Avra är fantastisk, stilren och vilsam. Mycket vacker frukostmatsal där förutom bra frukost kan man vila ögonen på havet utanför. Familjerummet med tre sängar var stort och rymligt, sängarna och kuddarna var jättesköna.
Det finns absolut inget att klaga på! Vi ser fram emot en övernattning till på väg hem i slutet av veckan.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Nina L
Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Fri transfer till/från flygplatsen, som man bokar. Prydligt rum, något litet, men fullt utrustat. Fin service på hotellet, utmärkt frukost, utsikt ut över hamnen och havet. Möjlighet till bad på närliggande strand

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack PA49G
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Stannade en natt på hotell Avra i Rafina. Läget är det bästa med detta hotell, finns inte många hotell vad jag sett med gångavstånd från båtarna. Många väldigt bra restauranger med gångavstånd. Även en strand, men inte speciellt trevlig så nära den stora båttrafiken. Hotellet erbjuder transport till flygfältet. Ingår i rumspriset med du betalar nog för det, hotellet är inte billigt. Hotellet börjar bli lite nedgånget, framförallt i korridorer, skulle behöva lite renovering. Trevlig personal, rummet helt okej så även frukosten. Wifi fungerade väldigt dåligt. Nätet var helt klart överbelastat.

Rumstips: Utsikt mot havet är bra.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Osteraker
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Bra lokalisering om man vill stanna en natt innan man tar färjan.
Mer än så kan man inte förvänta.
Obekväma sängar, dålig frukost och ett dåligt mottagning i receptionen.
Positivt är väl bussarna till och från flygplatsen som är gratis.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Amir A