“Bra mat och trevlig service till rimliga priser”
Omdöme om Bistro 1909

Bistro 1909
Rankad som nr 38 av 350 Restauranger i Alcudia
Bra för: Familjer med barn
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Ägarna är från Finland och Sverige, de flesta som jobbar är från Finland så de förstår lite svenska och bra engelska.

Maten är bra och riktigt bra med tanke på priset. Vi har varit här flera somrar och brukar äta lunch på någon av deras två restauranger när vi är i Alcudia på dagen. Ett fräscht ställe som verkligen kan rekommenderas. Bra för barn också.

2  Tack RichieT72

Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och god mat! Skaldjurssoppan var suverän. Vi åt olika rätter allihop och alla var nöjda.

Tack H4999PAtinah
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Här kan du äta vällagad mat i lutande plan. Den finske kocken kämpar på bra och skapar bra luncher. Kanske inte så genuint spanskt men modernt och gott.

Tack GeorgeLj
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Bra service, fixade plats åt hela sällskapet på 7 personer trots att det var ont om plats. Allt var gott som vi åt dvs skaldjurssoppa, oxfile, paela, pasta, flera tapasrätter och skaldjurssoppa. Skaldjurssoppan var supergod!
Är ni i "gamla stan" så kommer ni inte ångra ett besök här!

Tack 490christofferf
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen en kväll efter ha läst betygen här. Maten är absolut helt ok (åt Paella och pizza till dottern) men tyvärr ägnade personalen väldigt mycket tid till att försöka få till bord och plats för nya gäster och mindre till oss som redan var på plats.

Tack ancard

Resenärer som tittade på Bistro 1909 tittade också på

Besökt Bistro 1909? Berätta vad du tyckte!