Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
StayForLong
Algotels
Priceline
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Rent och snyggt hotellrum med utmärkt badrum. 2 pooler (något kalla i början på oktober), ett par barer med trevlig personal, god frukost, men att äta lunch eller middag på hotellet kan jag inte rekommendera. Tråkig mat helt enkelt, men det brukar det oftast vara på hotellen.Vi åt en lunch första dagen o tog därefter taxi på kvällarna in till Alcudia (7-8 Euro enkel resa).

Ligger helt perfekt om man vill ute o cykla eller gillar löpträning.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Bluetrack
mARÍA A, Marketing Manager på PortBlue Club Pollentia Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Dear Bluetrack

First of all thank you for taking the time to comment on your experience. We were very happy to hear that there were many things to please him during his stay.

In the same way, we take note of the issues that can be improved because they contribute to our daily effort to offer a better service.

We hope to see you again very soon again by Portblue Club Pollentia Resort

best regards

Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Bokade hotellet via hotels.com och blev anvisade en lägenhet i komplexets ytterområde dit vi blev skjutsade med golfbil. Lägenheten var sliten och luktade kraftigt av mögel. Vi bad om att få byta rum vilket vi fick, nästa rum var utvädrat och låg i den bakre raden från havet sett. Efter att ha tillbringat eftermiddagen vid den överfulla poolen upptäckte vi när vi kom tillbaka till vårt stängda rum att det luktade kraftigt av avlopp. Då var vi för trötta för att orka bråka om att byta rum igen och då vi vid det första bytet upplysts om att hotellet var fullbokat, valde vi att stanna kvar och istället låta fönstret i badrummet stå öppet för att på så sätt vädra ut den värsta lukten. Stället var generellt slitet, frukost- och lunchmaten tillagad utan större engagemang eller kärlek. Hotellet marknadsför sig som fyrstjärnigt men är max ett tvåstjärnigt utifrån de rum vi fick.
Men ett extra plus för det fantastiska spa området - nybyggt, fräscht och med trevlig personal.

Datum för vistelsen: juli 2017
3  Tack KalleKulaStockholm
Omdömet skrevs 18 april 2017

PortBlue Club Pollentia Resort ligger helt optimalt för DEN bästa cyklingen på ön med världens bästa cykling. Med två cykeluthyrare på hotelle, flera massörer, 4 simbassänger, bra och god mat, trevlig och hjälpsam personal, bra och rymliga rum kan det inte bli mycket bättre och speciellt inte med det låga pris som de tar.
Detta var 6:e eller 7:e gången som jag och kompisarna var där och ännu har vi inte blivit missnöjda.
Visst det finns några saker, svagt Wifi, aircondition kunde vara bättre, avsaknad av ala Carte. Men detta är som sagt ett sporthotell med Mallorcas bästa läge, tar emot 1200 gäster utan att det känns som en fabrik.
Det finns alltid lediga solstolar, bgara en sådan sak. Men det kanske beror på att alla cyklar eller sover..
Vi kommer som sagt att komma tillbaka igen.

Rumstips: Villa Magna, Villa Maxima eller Villa Rosa välj bottenplan med kvällssol.
Datum för vistelsen: april 2017
2  Tack mbjorkhem
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Vi hade lite för höga förväntningar när vi checkade in på hotellet. Rummet var litet och tämligen omodernt och slitet. Frukosten är ok men lunch och middagsbuffeerna är mer än tråkiga. (Vi trodde att vi skulle kunna beställa a la carte men så var inte fallet) Känslan av att detta skulle vara ett lite mer exklusivt hotell uteblev fullständigt. Personalen i restaurangerna är trevliga men stressade och ljudnivån är fruktansvärt hög pga att de samlar ihop all disk ute bland gästerna. Det är också alldeles för ljust i matsalen. Helt ok poolområde. Vi hade hyrbil och tillbringade så lite tid som möjligt på hotellet. Det var helt enkelt inte riktigt vår kopp te.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack 632hannaj
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Detta är andra gången jag bor på detta hotell. Första gången reste jag ensam och då var syftet en träninsresa (cykel). Denna gång var familjen med och vi bodde i en större, mycket mer exklusiv lägenhet.

Sammanfattar mina intryck nedan

+ mycket bra servicenivå. Kunnigt och serviceinriktat
+ Hela anläggningen är fräsch och välskött
+ hög standard på lägenhet ( premium villa).
+ Bra läge mitt emellan port pollenca och gamla Alcudia stad
+ Bra poolanläggning och mycket bra aktiviteter för både barn och vuxna

- Mycket bra utbud både frukost- och middags-buffé, men kvalitetsmässigt sådär. Smaklöst bröd, och i princip allt kött Har varit överkokt eller för mycket stekt. Förra gången jag bodde på hotellet fanns god pizza varje middag, nu fanns det inte någon av de sju kvällar vi åt middag. Jag är rätt tuff i mitt omdöme, men tror club pollentia skille tjäna på att datsa mer på kvalitet än kvantitet.

- i våran lägenhet, som tillhör de lite finare som anläggningen erbjudet fick vi betala extra för att få the-kokare på rummet. Det må vara en liten detalj, men det känns onödigt och irriterande när vi ändå bokat bland de mer påkostade lägenheterna.

Totalt sett ett mycket bra alternativ, både som resande med barn eller solo och om du vill bo på Norra sidan av Mallorca.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Totte70