Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra personal. Stora rymliga rum. Om man bor mer än 14 dagar så ingår flygtransfer t/r . Frukosten är bra. Finns mycket att välja på. Vatten fylls på varje dag. Finns vattenkokare på rummet samt att dom fyller på pulverkaffe om man vill. Inte så många solstolar men om man föredrar stranden så finns det en bra strand em bit ifrån hotellet som heter Nai Harn.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Carolina W
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Stort och fräscht rum. Daglig städning, och hela området är välskött och rent. Härligt poolområde med restaurang, massage m.m.
Hotellet kör dig till centrala Rawai utan kostnad. Nära till stranden Yanoi.
God mat i restaurangen.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack MrsBluecrown
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

underbar och hjälpsam personal
Det är stora rum och rent och fräsht överallt.
Det nära till både Yanui Beach och Nai Harn med dess underbara bad

God mat i hotellrestaurangen
nära till Rawai och cyklar finns att låna

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack 0ANNOR0
Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Hittade Windmill genom TA och tänkte att jag ville se mer av den mest södra delen av Phuket. Det slutade med att vi inte såg så mycket av omgivningarna ändå, då vi älskade att spendera tiden på the Windmill.

Poolen är magisk. Solstolarna behöver uppdateras men det är en väldigt liten sak i jämförelse med hur härligt poolområdet är.

Rummet är stort och väldigt välstädat. Vi bodde högst upp och njöt av vår fina utsikt. Sängen är dock väldigt hård, bad om en extra madrass och det hjälpte lite.

Restaurangen är mer än riktigt bra. Åt massa saker på menyn och blev lika nöjd varje gång. Till och med steak med pepparsås och ett glas rödvin till löste dom galant. Här har dom också flera olika fatöl som man kan beställa i karaff och drick ur frostade glas. Helt unik restaurang för att vara Thailand och väldigt prisvärt.

Thank you windmill for a fantastic week!

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack 598annao
Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Bodde 3 nätter här. Hotellet var mycket trevligt. Bra rum rent stort o snyggt havsutsikt från en stor balkong Restaurangens mat var mycket mycket god o väldigt billigt. Mycket trevlig personal. Enda nackdel - väldigt smutsigt o skitigt runt om hotellet o på vägen till stranden. Låg lite väl off för vår del

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack holgerssons