“Dålig stämning”
Omdöme om To Horiatiko

To Horiatiko
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Kolympia
Kök: Grekiskt

Vi beställde olika rätter till barn och till vuxna men tyvärr maten var jätte dåligt efter lång tid väntan ca 90 minuter, värsta är var dåligt stämning och personalen brakade med varandra flera gångar och till slut de brakade med en barn familj som fik vänta ca 2 timmar och var fel mat. Den enda bra på restaurangen att fint läge.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Tour04773841013

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt blandade grekiska förrätter som lite ”tapas” och maten va fantastisk. Märktes att den va hemlagad traditionell mat. Vi blev serverade av sonen som va charmig men lite glömsk helheten va som att komma hem till en grekisk familjs trädgård och äta mormors mat

Datum för besöket: juni 2021
Tack jessicalQ6386XP
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket smakrikt och välsmakande. Åt gyros tallrik och det var mycket gott. Väl tilltagna portioner. God färsk frukt efteråt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack tinkstr
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Otroligt god mat tillagad av mamma Despina, generösa portioner, enkel och genuin miljö man bjuds alltid på något som t ex frukt eller dryck. Åt där vid flera tillfällen. Kan varmt rekommendera restaurangen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Lis46
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Mysig liten spartansk restaurang.
Trevlig personal och god stämning.
God mat. Vi åt gyros plate och mixed grill.
Mycket nöjda

Datum för besöket: juli 2019
Tack patrik_an

Resenärer som tittade på To Horiatiko tittade också på

Kolympia, Rhodos stad

Besökt To Horiatiko? Berätta vad du tyckte!