“Trevlig restaurang bra service”
Omdöme om Indian Cottage

Indian Cottage
Rankad som nr 13 av 85 Restauranger i Playa Flamenca
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang bra service och jättegod mat. Fin utsikt mot havet från terassen.Personalen gör allt för att du ska trivas under besöket. Rimliga priser.

Datum för besöket: juli 2020
Tack hansolab2020
226happys, Owner på Indian Cottage, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2020

Dear customer, thanks of lots for your feedback. Hope see you soon again. " TEAM INDIAN COTTAGE RESTAURANT " . Thanks again.

Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Trevlig och pratsam ägare, fräsch mat men tyvärr helt smaklös. Vi åt tre olika rätter och tid nanbröd till. Inget var dåligt men avsaknad av kryddor. Tyvärr kommer det inte bli något mer besök.

Datum för besöket: december 2018
Tack annab75
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Toppen! Bra Indisk mat, gott gott! Bra service. Rekommenderar! Nice genuin India cuisine. Tasty and lovely!

Datum för besöket: februari 2017
1  Tack Maja B
Omdömet skrevs 19 januari 2017

rikligt med lagom kryddad god mat, informativ vänlig personal och snabb service till två hungriga. Väldigt prusvärt

Datum för besöket: januari 2017
Tack APS49
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Det bästa i livet kommer i bland bara plötsligen till dig. Så var det för oss när vi steg in i denna lilla trevliga restaurang för att äta middag. Redan när vi kom in så kom dofterna emot en och själen lyftes direkt och anade genuin matlagning vilket inte heller kom på skam. En ren och prydlig miljö sköttes av en väldigt härlig ung indisk kvinna som med utmärkt engelska skötte om oss matgäster med fast och tydlig hand men med humor och värme. Väldigt charmigt och man fick som kund en känsla av generositet i hela atmosfären vilket ströks under när maten serverades. Väl tilltagna, vackert upplagda och sinnligt doftande rätter avlöste varandra på ett underbart vis. Öl passar visserligen bäst till dessa kraftiga smaker men husets röda var förunderligt gott. Du blir mätt och magen spinner som en katt. Goda råvaror och ett begåvat handlag i köket borgar för det. Kvittot på denna lilla restaurangs kvalité är att du vill tillbaka för mer vilket vi gjorde två dagar senare och vi blev inte besvikna då heller. Ge dig själv god och hälsosam mat till både kropp och själ ät här! Du kommer älska det.

Datum för besöket: november 2016
2  Tack Engstromulf

Resenärer som tittade på Indian Cottage tittade också på

La Florida, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Villamartin, Orihuela
Orihuela Costa, Costa Blanca

Besökt Indian Cottage? Berätta vad du tyckte!