“Lägenheten bra”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Kurt S
1 omdöme
“Lägenheten bra”
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 för en vistelse i september 2018

Lägenheten kanske inte lämplig för 4 vuxna . I våran garderob fanns inget att lägga underkläder o dyligt som man ej hänger . Fanns i den andra rummet . Fanns ej heller något att hänga handdukar på medan det i den andra toaletten fanns flera . Var ej så välstädat på golvet ( blev gråa under fötterna ) .

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
County Londonderry, Storbritannien
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera