“Ordning och reda med god service och mat”
Omdöme om Leonardo Ristorante

Leonardo Ristorante
Rankad som nr 6 av 85 Restauranger i Playa Flamenca
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 15 november 2019 från mobil enhet

Focus på kvalitet vilken man lever upp till. Därutöver serveras mat på smakfullt vis och med härliga smaker. Ikväll åt vi förutom god förrätt, slow cooked lamb, en annan åt härlig merluza och en tredje entrecote av hög kvalitet.

Datum för besöket: november 2019
Tack ChristerPihl

Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Trevlig italiensk restaurang med bra pizza och väldigt bra personal. Dock sa ja till om att ja vill ha pastan riktigt al dente men tyvärr levde ej pastan upp till det som vanligt på dom italienska ställerna vi besökt i Spanien.

Datum för besöket: september 2019
Tack Holma_w
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Servicen var väl inte den bästa för en ensamgäst. Maten var ok men inte mer. Pastan var övetkokt eller legat länge i grytan.

Datum för besöket: september 2019
Tack wasesward
Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Då Leonardos tidigare varit en av våra favoriter, måste vi tyvärr säga att de inte levererar bra mat längre. Smaklöst och tråkigt. Vi gav ändå dem en ny chans efter ett besviket besök i maj 2018. Pastan var överkokt och smaklös . Vi väljer att gå till någon av de andra Italienarna framöver!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mariannen238
Omdömet skrevs 18 maj 2018 från mobil enhet

Restaurang med stil och förträffliga smaker. Detta ställe verkar inte lämna någon del åt slumpen utan man levererar en helhet = god upplevelse

Datum för besöket: maj 2018
2  Tack ChristerPihl

Resenärer som tittade på Leonardo Ristorante tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Leonardo Ristorante? Berätta vad du tyckte!