“Bra men ej al dente”

Leonardo Ristorante
Rankad som nr 6 av 85 Restauranger i Playa Flamenca
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Trevlig italiensk restaurang med bra pizza och väldigt bra personal. Dock sa ja till om att ja vill ha pastan riktigt al dente men tyvärr levde ej pastan upp till det som vanligt på dom italienska ställerna vi besökt i Spanien.

Datum för besöket: september 2019
Tack Holma_w

Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Servicen var väl inte den bästa för en ensamgäst. Maten var ok men inte mer. Pastan var övetkokt eller legat länge i grytan.

Datum för besöket: september 2019
Tack wasesward
Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Då Leonardos tidigare varit en av våra favoriter, måste vi tyvärr säga att de inte levererar bra mat längre. Smaklöst och tråkigt. Vi gav ändå dem en ny chans efter ett besviket besök i maj 2018. Pastan var överkokt och smaklös . Vi väljer att gå till någon av de andra Italienarna framöver!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mariannen238
Omdömet skrevs 18 maj 2018 från mobil enhet

Restaurang med stil och förträffliga smaker. Detta ställe verkar inte lämna någon del åt slumpen utan man levererar en helhet = god upplevelse

Datum för besöket: maj 2018
2  Tack ChristerPihl
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Vi var 6 personer och vi bokade bord innan vilket behövs, iallafall när man bars kan sitta ute.
Vi åt starters som var mycket gott bl a anka och bruschetta. Till varmrätt åt vi pizza och carbonara! Supergott, prisvärt och mycket trevlig personal. Restaurangen var fräsch. Vi firade två 21-åringar och personalen sjöng så fint för de:-)

Datum för besöket: april 2018
2  Tack annem0j

Resenärer som tittade på Leonardo Ristorante tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Leonardo Ristorante? Berätta vad du tyckte!