“Väldigt bra”
Omdöme om Semana 8

Semana 8
Rankad som nr 8 av 85 Restauranger i Playa Flamenca
Omdömet skrevs 29 juni 2019

Har ätit där flera gånger Jättegod mat o bra service
Goda tempuraräkor och goda huvudrätter
Har ätit menyn för 10euro flera gånger nu
Det blir nog ett besök ikväll igen.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Veronica C

Omdömet skrevs 23 maj 2019 från mobil enhet

Vi brukar äta anka då vi får tillfälle och här blev vi serverade den bästa på mycket länge. Goda jätteräkor före.

Datum för besöket: maj 2019
Tack ChristerPihl
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Jättegott, bra 3-rätterslunch för 10€, bra service. Väl tilltagna portioner, rekomenderas om man gillar Asiatiskt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack vickeo
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt bra service och mycket mat för pengarna. Åt sent, meny för två med två förrätter, en huvudrätt med både kyckling och kött, samt dessert för 25 euro Var egentligen för mycket mat!!!

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack 125catrinea
Omdömet skrevs 13 februari 2017 från mobil enhet

Jag tycker att det är prisvärt och super gott. Väldigt Trevlig personal! Vi är där OH äter väldigt ofta

Datum för besöket: januari 2017
Tack nahojci

Resenärer som tittade på Semana 8 tittade också på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Semana 8? Berätta vad du tyckte!