“Enkelt och gott”
Omdöme om Surfers Bar & Grill

Surfers Bar & Grill
Rankad som nr 11 av 85 Restauranger i Playa Flamenca
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

En enkel restaurang som ligger precis vid havet. Ofta är det fullt med folk här. Smörgåsarna är matiga med generöst med pålägg. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack flisen56

Omdömet skrevs 10 februari 2019

Har varit här många gånger för att äta något enkelt eller bara ta en kaffe eller en öl. Gillar att det är nära havet men ändå inte direkt på stranden. Inte någon lyxrestaurang utan du får vad du betalar för.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Kenneth N
Omdömet skrevs 27 november 2018 från mobil enhet

Väldigt fint läge med utsikt över havet. Åt två olika kycklingsallader som var ganska ordinära. Bra o trevlig service och relativt snabb.

Datum för besöket: november 2018
Tack 942klash
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god mat men minus för att de försökte salta notan med 20 Euro. Efter korrigering stämde notan ff inte utan att det var mer än vad vi ätit o druckit för. Tredje gången stämde notan. Ingen ursäkt utan en kommentar att alla kan göra fel, visst kan man det men då ber man om ursäkt. Vi fick vare sig ursäkt eller någon kompensation för att de räknat fel. Urdåligt

Datum för besöket: juli 2018
Tack Helena J
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Lite besviken, surfer sallad var vattnig och räkorna smaklösa. Antagligen frysta och rödvinet varmt. Har varit där tidigare. Bättre då!

Datum för besöket: juli 2018
Tack janneo930

Resenärer som tittade på Surfers Bar & Grill tittade också på

Orihuela, Alicante-provinsen

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Surfers Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!