“Bra restaurang”

The Corner Restaurant
Boka med Chope
The Corner Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 248 Restauranger i Choeng Thale
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 december 2016

Mycket trevligt bemötande, bra servis, bra mat. Skippa kaffet dålig kvalité skaldjursplatån var riktigt bra

Tack christina s

Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Jens som äger restaurangen verkade väldigt mån om att gästerna hade det bra. Maten var prisvärd och god. Efter middagen skjutsade de hem oss i sin "disco-bil". Barnen var stormförtjusta!

Tack Thomas S
Omdömet skrevs 27 februari 2016

Bra service och trevlig restaurang. Maten var god men till rimliga priser.
Vi åt 2 personer 3 rätters med drinkar och kaffe under 2000 baht med dricks.

Personalen var trevliga och hjälpsamma, och pratade god engelska.

Vi kommer garanterat tillbaks!

1  Tack Henrik A
Omdömet skrevs 6 januari 2016

Ambitiös och god mat, europeiskt blandat med thai. Jens som driver the Corner är sympatisk och stolt över in matkonst.

Tack Sofie1160
Omdömet skrevs 14 december 2014

Efter att blivit trött på dyra hotellrestaurangen kollade jag TA efter bra alternativ. Tog The Corner för att den fått så bra omdömen och vi blev inte besvikna. Mysig miljö, bra mat med mycket att välja på och vettiga priser.
Måndagar och torsdagar kör dem buffé så den testar vi på torsdag. Glöm inte att de erbjuder gratis upphämtning på hotellet.

1  Tack PatricMattsson

Resenärer som tittade på The Corner Restaurant tittade också på

Besökt The Corner Restaurant? Berätta vad du tyckte!