Omdömet skrevs 3 april 2018

Rummen bra, men alldeles för hårda sängar. God frukost mycket att välja på. Byggnad nr 5 med poolaccess, nära till hotellets frukost och till havet. Tyvärr är det som vanligt vid poolen många bokade stolar redan klockan sex på morgonen, så det gäller att ställa klockan för er som vill vara vid poolen. Jag tycker att hotellet borde ha någon annan policy med dessa uppbokade solstolar, ta bort handdukarna för dom som inte finns där en viss tid, det kan ju inte vara så svårt. Det finns många solstolar nere vid stranden för 300 bath/två. Fanns andra som var billigare. Massagen var som på andra ställen tycker jag, varken bra eller dålig. Kommer säkert resa hit igen.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Ingridh D
Arinararesort01, General Manager på Arinara Bangtao Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2018

Dear Ingridh D,
Thank you for sharing your experience with us here and for your stay. We appreciate your kind gratitude about our staff and hotel. And hope to see you again soon.
Warmest Regards,

Omdömet skrevs 1 april 2018

Mycket bra och fräscht hotell. Nära stranden. Mycket god frukost. Wi-fi fungerade bra överallt (poolen, receptionen, rummet, vid frukosten).Första restaurangen till vänster på stranden, bästa maten och frukt drinkarna rekommenderas. Utanför hotellet ligger restaurangerna Rico´s och Mamma Mia, rekommenderas. Bättre mat är svårt att hitta. Personalen på hotellet så trevliga och alltid med ett leende på läpparna, Ett stort tack till EM som jobbade vid frukosten, bättre service får man leta efter. Somjit som städade vårat rum, hon gjorde allt för att vi skulle få så trevlig vistelse som möjligt, ställde bla in blommor på rummet. VI hade terrass mot poolen med pool access, så skönt att kunna hoppa i poolen när som helst.
Läste många negativa recensioner på detta hotell och håller inte med alls. Wifin väldigt bra, bättre än vad man kan få på andra ställen, Mycket att välja på vid frukosten och allt väldigt gott. De rengjorde poolen flera gånger under de 2 veckor vi bodde där. Super bra personal. Sköna sängar, inte alls hård. Detta hotell rekommenderas.

Tips för att välja rum: Köp Pool access rum.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Elenor O

Dear Elenor O,
First of all thank you very much for staying with us. Truly appreciate your review, it is so pleasing to read that we exceeded your expectations. Our staff take great care in their service efforts. We are the ones who appreciate your comment. It will be a pleasure to host you again in future.
With best regards,

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra för att vara 3 stjärnigt. Vi har rummet vid poolbaren. Bra för musiken, som inte alltid var så bra, spelades bort över stora poolen.
Rummet hade "egen"pool utanför terassen. Väldigt lugnt och skönt att slippa så många badande.
Personalen mycket vänliga.
Frukosten hade ett stort utbud. Något för alla.
- Är att det är väldigt lyhört och det skramlade i korridoren. Några ljuddämpare plattor och lister i dörrarna kan nog hjälpa mycket.
2 stora dubbelsängar i 2 angränsande rum med dragdörrar mellan och en bäddsoffa. 5 får lätt plats.
AC slutade fungera i ena rummet men det fixade de direkt.
Stranden är ganska full med solstolar direkt nedanför men går man en liten bit till höger/norr ut är det mycket glesare. Vattnet är klart och fint. Kom lite löv och barr på vissa ställen i vattnet efter 2 ordentliga regnväder men det försvann på någon dag. Bra strand att ta långpromenader få. "Vattenhål" med både öl, läsk, vatten och shake längs stranden.
En lugn strand.
Vi återkommer säkert.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Isa H
Arinararesort01, General Manager på Arinara Bangtao Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Dear Isa H,
I appreciate your comments about our hotel. We take pride in attending to our customers’ needs in the best way possible. Should you come back to the area, don’t hesitate to call on us.
With regards,

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Ett mycket trevligt hotell med närhet till fin strand. Resturanger som Mamma Mia och Ricos låg precis bara över gatan från hotellet. Dåligt med shopping i den byn. Trevlig marknad på måndagar och torsdagar bara ett par kilometer bort.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack miajorgen
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Andra gången här för oss. Det börjar bli lite slitet men fortfarande alldeles fantastiskt. Personalen är jättefina. Närheten till stranden.... magiskt. Alla fina restauranger så nära. En stor favorit. Dock börjar själva stranden bli lite väl belamrad med restauranger osv.
Arinara uppgraderade oss direkt vi anlände till rum med direkt utgång till poolen utan att vi bett om det. Fantastiskt. Värdarna som håller i kubb, volley osv är också helt underbara. Detta känns som hemma

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack lillagos