Andaman Seaside Resort(Bang Tao Beach)
  • Fri parkering
Pai Tan Villas(Bang Tao Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Sunwing Bangtao Beach(Bang Tao Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Novotel Phuket Surin Beach Resort.(Choeng Thale)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
The Pavilions Phuket(Choeng Thale)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Angsana Laguna Phuket(Choeng Thale)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
The Residence Resort and Spa Retreat(Bang Tao Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Dusit Thani Laguna Phuket(Choeng Thale)(Mycket prisvärt!)
Trisara(Choeng Thale)
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra för att vara 3 stjärnigt. Vi har rummet vid poolbaren. Bra för musiken, som inte alltid var så bra, spelades bort över stora poolen.
Rummet hade "egen"pool utanför terassen. Väldigt lugnt och skönt att slippa så många badande.
Personalen mycket vänliga.
Frukosten hade ett stort utbud. Något för alla.
- Är att det är väldigt lyhört och det skramlade i korridoren. Några ljuddämpare plattor och lister i dörrarna kan nog hjälpa mycket.
2 stora dubbelsängar i 2 angränsande rum med dragdörrar mellan och en bäddsoffa. 5 får lätt plats.
AC slutade fungera i ena rummet men det fixade de direkt.
Stranden är ganska full med solstolar direkt nedanför men går man en liten bit till höger/norr ut är det mycket glesare. Vattnet är klart och fint. Kom lite löv och barr på vissa ställen i vattnet efter 2 ordentliga regnväder men det försvann på någon dag. Bra strand att ta långpromenader få. "Vattenhål" med både öl, läsk, vatten och shake längs stranden.
En lugn strand.
Vi återkommer säkert.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Isa H
Arinararesort01, General Manager på Arinara Bangtao Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Dear Isa H,
I appreciate your comments about our hotel. We take pride in attending to our customers’ needs in the best way possible. Should you come back to the area, don’t hesitate to call on us.
With regards,
Shanutshakarn P.

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Ett mycket trevligt hotell med närhet till fin strand. Resturanger som Mamma Mia och Ricos låg precis bara över gatan från hotellet. Dåligt med shopping i den byn. Trevlig marknad på måndagar och torsdagar bara ett par kilometer bort.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack miajorgen
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Andra gången här för oss. Det börjar bli lite slitet men fortfarande alldeles fantastiskt. Personalen är jättefina. Närheten till stranden.... magiskt. Alla fina restauranger så nära. En stor favorit. Dock börjar själva stranden bli lite väl belamrad med restauranger osv.
Arinara uppgraderade oss direkt vi anlände till rum med direkt utgång till poolen utan att vi bett om det. Fantastiskt. Värdarna som håller i kubb, volley osv är också helt underbara. Detta känns som hemma

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack lillagos
Omdömet skrevs 25 januari 2018

Trevlig personal. Väl omhändertaget hotell.
Extremt lyhört och stenhårda sängar. Man fick inga armband när man bokat halvpension så det blev alltid en diskussion när man skulle äta för ingen hittade oss i listorna. God mat och god frukost.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
3  Tack saraviktoriae
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Det är andra gången vi bor på hotellet. Denna gången hade vi en poolkanal utanför rummet. Den var riktigt skön att använda fast den var på baksidan. Lite kall. Det vi gillar med hotellet är att det finns en stor pool, god frukost och att det ligger bredvid stranden. Övrig mat rekommenderar vi ändå att man äter på stranden eller Mamma Mia.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
3  Tack livsnjutaren2018