Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Har varit här o några andra hotell runt om,,nära med transfer från flyget,,
Tycker bäst om detta hotellet med palmer o lite skugga i trädgården när solen blir för stark på dagarna,,
Är min favorit i Bang Tao som har hög standard på det mesta, Arinara grannhotellet norrut 200 m har trevliga poolacceser på bottenvåningarna men inte lika på topp i övrig med service o mat,
Sunwing, s hotell längre norrut 400 m är lite livligare med mycket barn,
Trevligt på sitt sätt, men har också hög service o fin mat men lite dyrare,men föredrar lugnet på Best western , kanske beror på åldern då man blivit pensionär,
Bor gärna högt upp,, dock utan hiss,,har fått för mig att det är mindre myggor där .

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
3  Tack clarion99
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Rummen var helt ok, dags att snygga till dom men vad jag förstår så pågår det.
Läget vid stranden är kanon med ett bra poolområde, gott om stolar som tyvärr många låter handdukar sola solo på.
Mycket bra frukost dock lite skränigt om man sitter inomhus
Mycket bra läge i Bang tao
Vi hade en mycket bra upplevelse här med familjen
Ett mycket bra medelklasshotell

• Bodde här: januari 2017, reste med familjen
1  Tack Per J
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Hotellets frukost, jättebra!
Dock för bullrig,matsalskänsla
Vi åt frukost kl 10 för då är det lugnt
Kommer att välja mindre hotell nästa gång,bra för er som gillar mycket folk och livat. Vi vill dock ha tystare ,helst på kväll-nattid. Fördelen att hotellet ligger på stranden!
Plus för sköna sängar!
Bra mat på alla restauranger,mysigast vid stranden att äta både dag och kväll. Ungefär samma priser överallt.
Ta en tuktuk till nattmarknaden i Bangtao,där finns lite allt möjligt att shoppa.
Vill man ha lite hålligång finns bra förbindelser från hotellet till Patong
En lagom promenad till Surin beach ca 2km,en mindre mysig strand
Vi var mest på mitten av Bangtaobeach
Hyrde solstolar å parasoll för 50 kr
Lugnt och rent och fint där ,minst med turister.
Prova drinken Mai Tai,så läskande och god.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
2  Tack Anita H
Omdömet skrevs 7 mars 2017

Perfekt läge vid stranden Bra solstolar utmärkt frukost inga lösspringande hundar o katter Bra attman ej behövde penar med ner utan betalade allt vid utcheckning Vi fick switen o den var toppen Allt var bra efter att de löst AC

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 161lisbethf
Omdömet skrevs 7 mars 2017

Har bott på detta hotell i 7år och varit nöjd med det mesta. Läge från flyg och strand är bra. Men märkt en försämring för varje år. Solstolarna är nu utan madrasser och är INTE bekväma. Det spelas för hög musik hela dagarna vid poolen.Sängarna har dåliga dynor på rummet.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Monika K