“En av de Bättre.. ”

Kök: Amerikanskt, Thailändskt, Australiskt, Kanadensiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig underhållning de flesta kvällar utan att bli uppkörd
Trevlig kanadensisk ägare som tar väl han om gästerna.
Väl värt besöket när ni är i Bang Tao
Rekommenderas...

Tack clarion99

Omdömet skrevs 15 februari 2018

Här är en helt annorlunda restaurang än de andra längs bygatan här serveras några dagar i veckan en härlig barbecue buffé samt underhållning. Annars ser menyvalet ut som på de flesta thai restauranger.

Tack Elenor106
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade hört mycket om Nok and Joes så ett besök kändes nödvändigt. Det var lite svårt att hitta dit och väl där blev vi inte så imponerade. Kul inredning men väldigt medioker mat. Ingen barnmeny. Massor av mygg.

Tack Cicci J
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Maten är väldigt bra och det är riktigt prisvärt. Två dagar i veckan är det dragshow och fullsatt. Otroligt trevligt och billigt matställe. Ägaren är supercool.

Tack Tina J
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Vi prickade in besöket under en BBQ-kväll och vi blev inte besvikna. Mina vänner berömde köttet och jag som är vegetarian fick otroligt bra service.
Ägaren från Canada gick runt och kollade så alla hade det bra, mycket uppskattat!
Too bad Canada beat Sweden in hockey ;)
/maja med vänner

Tack Maja S

Resenärer som tittade på Nok and Jo's Restaurant tittade också på

Choeng Thale, Thalang
Bang Tao Beach, Choeng Thale

Besökt Nok and Jo's Restaurant? Berätta vad du tyckte!