“En sjurättersmeny som inte håller måttet!”
Omdöme om Hotell Mossbylund

Hotell Mossbylund
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mossby
Kök: Svenskt
Beskrivning: VÄLKOMMEN HEM TILL MOSSBYLUND Ett stenkast från havet på Skånes vackra Sydkust hittar du Hotell Mossbylund. Hos oss står det familjära, det lokala och det gemytliga i fokus – oavsett om ni vill koppla av i vårt sköna spa, koppla på med träning eller koppla upp i våra moderna konferenssalar. Med bara 40 minuter till Malmö och Lund och 15 minuter till Ystad är vi nära, men ändå långt från vardagen.
Omdömet skrevs 27 november 2022 från mobil enhet

En trevlig spahelg med vänner. Vi njöt av vistelsen, fina rum och mysigt SPA. Men stor besvikelse under kvällens sjurättersmiddag. Det tog 40 minuter innan första rätten kom och därefter var det väldigt segt mellan rätterna. Likaså kändes inte rätterna rätt komponerade, inte färdigtänkt och uppfyllde inte våra förväntningar. Frukosten på morgonen smakade bra, var väl tilltagen och det saknades inget.

Datum för besöket: november 2022
Tack JoakimGoldmann

Omdömet skrevs 2 september 2022

Vi fick ett bra bemötande inledningsvis i restaurangen. Förrätterna var fantastiska med otroliga smakkombinationer, men huvudrätten (torsk) alldeles för salt, som någon annan skrev. Jag sade till att jag inte kunde äta den men erbjöds ingen ersättning. Åt istället potatismos.
Spaet hade otroligt fina vyer, ganska litet men väldigt mysigt. Fina pooler utomhus och även bubbelpool. Det störde lite att personalen kollade på mobilen med hög volym inne i relaxen på kvällen.

Datum för besöket: september 2022
Tack KlintanL
Omdömet skrevs 29 augusti 2022

Mysigt genuint spa med underbar frukostbuffé, mysigt spadel och sköna sängar. Åt trerätters på kvällen, förrätten var god, till huvudrätt tog vi torsk som tyvärr var för salt plus något seg. Efterrätten var god. Hela stället var mycket rent och servicen var överlag bra, tog dock lång tid att få maten.
Kommer definitivt åka dit igen.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack 961linneab
Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

3-rätters middag med matchande vinpaket satt helt perfekt.
Spännande kombinationer av olika smaker gjorde detta till en stor upplevelse!
Service på absolut högsta nivå tack vare Evelina och hennes kollegor!

Datum för besöket: juli 2022
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Tre rätters meny med tre olika alternativ. Maten har varit magisk de andra gångerna vi varit där och var bra även denna gång. Härligt avslappnad stämning och fantastisk miljö, då fint att sitta där och se solnedgången. Supertrevlig personal.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Strunt68

Resenärer som tittade på Hotell Mossbylund tittade också på

Besökt Hotell Mossbylund? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.