“Pizza och spa”
Omdöme om Hotell Mossbylund

Hotell Mossbylund
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mossby
Kök: Svenskt
Beskrivning: VÄLKOMMEN HEM TILL MOSSBYLUND Ett stenkast från havet på Skånes vackra Sydkust hittar du Hotell Mossbylund. Hos oss står det familjära, det lokala och det gemytliga i fokus – oavsett om ni vill koppla av i vårt sköna spa, koppla på med träning eller koppla upp i våra moderna konferenssalar. Med bara 40 minuter till Malmö och Lund och 15 minuter till Ystad är vi nära, men ändå långt från vardagen.
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Testade deras pizza och kvälls-spa och vart inte besviken! Väldigt gott och väldigt trevligt. Flera små pooler på spaet samt att man kunde beställa in dryck. Fanns vatten, te och frukt gratis.

Tack Jenmarand

Omdömet skrevs 7 november 2020 från mobil enhet

Maten var under all kritik. Vi åt en 3 rätters meny och jag kunde inte äta upp en ända rätt. Personalen var okunnig.
Sen på kvällen beställde vi ostbricka och personalen dukade inte ens undan disken som stod på bordet sen föregående sällskap . Kommer aldrig mer återvända till detta stället. 0/5 i betyg

Datum för besöket: november 2020
Tack simonjG7859HZ
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket fint och trevligt hotell. Trevligt rum med utsikt över havet och innergården. Åt gott, räkmacka och sedan pizza. Allt var väldigt gott. Frukost serverades vid bordet. Funkade utmärkt, fick en lapp att fylla i vad man önskade sig. Supersnygga upplagt och sååå gott. Riktigt bra bacon, knapperstekt. Trevlig personal.
Hit åker vi igen. Lite mkt folk i de varma poolerna utomhus, kanske berodde på det fina vädret och att alla ville vara ute. Rekommenderas varmt!!

2  Tack Jensan1976svedala
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Det ligger jättetrevligt och rummen är fina. Tyvärr funkade inte vår fläkt på rummet men vi fick en ny så snart vi sa till (inte helt optimal men den fläktade), kuddarna var små men badrummet ok.
Servicen i restaurangen var det lite si och så med tex glömde de bort att både ge oss bröd och kryddor till lunchen och även middagen. Överhuvudtaget var personalen inte tillräckligt uppmärksam. Maten var god och spaet trevligt även om det inte fanns några behandlingar tillgängliga.

Tack oracleofd
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var fyra som var på Mossbylund och käkade pizzor en tisdag kväll. Full uteservering men inga problem att få plats. Goda pizzor med trevlig miljö och sällskap. Vi var två som tog den vegetariska pizzan, fermenterad morotspuré samt morot och rödbeta.

Tack Ytownking

Resenärer som tittade på Hotell Mossbylund tittade också på

Besökt Hotell Mossbylund? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.