“Pizza på Mossbylund ”
Omdöme om Hotell Mossbylund

Hotell Mossbylund
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mossby
Kök: Svenskt
Beskrivning: VÄLKOMMEN HEM TILL MOSSBYLUND Ett stenkast från havet på Skånes vackra Sydkust hittar du Hotell Mossbylund. Hos oss står det familjära, det lokala och det gemytliga i fokus – oavsett om ni vill koppla av i vårt sköna spa, koppla på med träning eller koppla upp i våra moderna konferenssalar. Med bara 40 minuter till Malmö och Lund och 15 minuter till Ystad är vi nära, men ändå långt från vardagen.
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var fyra som var på Mossbylund och käkade pizzor en tisdag kväll. Full uteservering men inga problem att få plats. Goda pizzor med trevlig miljö och sällskap. Vi var två som tog den vegetariska pizzan, fermenterad morotspuré samt morot och rödbeta.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Ytownking

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Åt en trerättersmiddag, jättefin service och omgivning att äta i. Din närproducerad mat som var väldigt fint komponerad och gedigna smaker. Kommer absolut att komma tillbaka!

Datum för besöket: april 2020
Tack Globalwomen
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Bor nära detta hotell o spa-anläggning och har kommit hit vid flertalet gånger för både boende och restaurang. Har besökt för brunch, frukost, afternoon tea, grillkväll, och al a carte. Och alla gånger är lika fantastiska. Gedigen och hemlagad mat med kvalitet och känsla. Men igår kväll kom vi för att prova ”nytillskottet” pizza...blev inte besvikna här i heller! Fantastiskt goda pizzor! Annorlunda ingredienser som gör det hela spännande. Sedan är den vackra miljön halva upplevelsen!

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack hannabE5304EG
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Fin, genomtänkt och närproducerad mat som i menyn presenteras med inlevelse och känsla, skön miljö. Fin och uppmärksam personal som verkar trivas. Vackrare än så här blir det inte. En helkväll helt enkelt, finns inget annat att säga. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Strunt68
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Lunch i caféet bestående av räkmacka till mig och blåmusslor till hustrun.
Räkmackan var bra och blåmusslorna väldigt bra. Service som innehåller värme och glädje. Bra helt enkelt! Hit kommer vi garanterat fler gånger.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Anderserenius

Resenärer som tittade på Hotell Mossbylund tittade också på

Besökt Hotell Mossbylund? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.