Priceline
Agoda.com
Expedia.com161 US$
Travelocity161 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Underbart spa. Inte det största, men det är väldigt fint och med allt som behövs i en underbart vilsam och vacker miljö. Frukostbuffėn är dessutom fantastisk! Personalen sätter guldkant med sin fingertoppskänsla och vänliga bemötande. Det märks att de älskar sitt arbete och trivs. Med skyltar på frukstbuffėns olika rätter blir det ännu bättre, men det är en liten detalj i ett hav av fullträffar!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Smulan05
Omdömet skrevs 30 maj 2022 från mobil enhet

Underbart: perfekt design och funktionalitet i varje detalj! Fina rum med härlig utsikt, sköna sängar, härlig spa-avdelning, fantastisk mat med bra variation och perfekta dryckestips av kunnig servitris, fräsch och god frukost, men framförallt helt suverän personal!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack jandS5939YZ
Omdömet skrevs 10 april 2022 från mobil enhet

Nej detta var inte bra. Personalen var trevliga men knappast hjärtliga. Fräsch hotell överlag. Tråkigt spaområde. Poolerna var inte varma nog. Maten var en riktig besvikelse. Vi hade två olika trerätters och ingen rätt var speciellt bra, överlag smaklöst. Obekväm säng och kuddar. Blir inga fler besök

Datum för vistelsen: april 2022
Tack christianeV919QJ
Omdömet skrevs 6 april 2022

Varit på Mossbylund fem gånger de senaste åren och det är en lika trevlig upplevelse varje gång. Personalen trevlig och har alltid inställningen att hjälpa till. Tack!!'

Att bo på Spa mitt i veckan har fördelen att det är lugnare i poolen och utomhusbad.
Det kan dock behövas en bubbelpool till eftersom det blir snabbt trångt och man sitter och väntar i "kö" för att hoppa i.

Maten håller fortfarande hög standard och vinpaketet till är mycket passande. Duktig personal som presenterar mat och vin på ett detaljerat och kunnigt sätt.
Missa inte frukosten!! Fantastisk frukostbuffé som har allt man kan önska sig.

Synd att man byggt silon så att familjerummen har förlorat sin fina utsikt. Parkeringen ligger också lite nära familjerummen då man blir väckt klockan 5 på morgonen när bilarna står på tomgång utanför fönstret.

Kommer fortsätta rekommendera och komma till Mossbylund i framtiden. Missa inte en promenad längs med havet.

Rumstips: Bra att bo i byggnaden med Spa avdelingen.
Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Euroswede
Omdömet skrevs 14 mars 2022 från mobil enhet

Varit här flera gånger innan och också talat mig varm över det lilla mysiga spa:et, och den fantastiska maten.

Men något har hänt. Vattnet i poolen är inte lika varmt. Personalen inte lika glad. Mycket människor här samtidigt. Lite för många för att det ska vara avslappnande. På vår spa tid är är ett skränigt högljutt tjejgäng som mer verkar ute efter att festa än att spa:a som förtar stämningen.

De hade gott kunnat bygga en bubbelpool till om så mycket människor ska vara här samtidigt.

Förrätten hummerbisque är totalt oätlig. På nivån som att någon tappat hela saltkaret i grytan. Huvudrätten något bättre, men inte på den kulinariska nivån vi förväntade oss efter tidigare besök.

Frukosten ljuvlig. Allt man kan förvänta sig. Vi bodde i silon och rummet var över förväntan. Den biten var vi väldigt nöjda med.

Vi återvänder gärna hit. Men isåfall för dagspa.

Missa inte en promenad längs med stranden! En varm sommardag är det härligt att bada här.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack 638malinn