Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Under en vecka i oktober har jag och fem andra kursdeltagare bott på Mossbylund, och det har varit helt fantastiskt! Vilken service minded personal! De har gjort allt för att ge oss de bästa förutsättningarna att arbeta med vår process, och de har verkligen lyckats. Maten var fantastisk, rummen mysiga och oklanderligt rena med en estetik som låter själen vila efter ett tufft pass. Spa avdelningen har mycket generösa öppettider så vi kunde börja och avsluta våra dagar där. Den vackra miljön och de stora uppvärmda poolerna erbjöd en plats för djup reflektion och avslappning. Jag kan varmt rekommendera Mossbylund för både den som planerar en konferens, en romantisk gettaway eller välbehövlig egentid.

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Tack Laila H
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastiskt fin och mysig anläggning. Perfekt för kompishelg eller par. Allt är hemtrevligt, fräscht och välordnat. Jättegod mat och härlig frukostbuffe. Stranden nedanför är som gjord för långpromenader och är en extra bonus.

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Tack Anette J
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt på Mossbylund. Superfint lyxigt rum med terass framför det stora fina rummet med havsutsikt! Mycket god mat och goda viner till middag. På eftermiddag serverades en god ”afternoon Tea”. Härligt spa både ute och inne. Rekommenderas!

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Vilda1
Omdömet skrevs 6 september 2018

Åh vilket fint hotell!
Jättefint rum, underbart läge alldeles intill den vackra stranden, helt fantastiskt
Poolområde. Fint spa och otroligt trevlig personal! Mycket bra frukost,härligt att man kan låna cykel! Vi åt en middag och maten var inte riktigt så bra som hotellet i övrigt som verkligen håller toppklass!
Vi kommer absolut tillbaka!
Stort tack för magiska dagar!

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Ruth-Cathis
Omdömet skrevs 3 september 2018

En fantastisk skånsk miljö, fina vyer, fantastiska lokaler, god mat och dryck, trevlig personal. Ett ställe där man verkligen känner sig välkommen. Fin konferensmiljö och mysigt spa. Här kan man verkligen koppla av och samtidigt ha konferens i skön miljö.

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack Ewa W