“Perfekt läge och otroligt serviceminded uthyrare”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Perfekt läge och otroligt serviceminded uthyrare”
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018

Kanonläge på lugn gata i villaområde med knappt 100m till stranden Playa de Muro. Denna del av stranden är betydligt lugnare och rymligare än vid hotellen, helt perfekt! Nära till den trevliga restaurangen Figueret. Lägenheten är fräsch med luftkonditionering i alla rum. Smidigt med en liten vattenslang innanför grinden så man kan spola av sanden från fötterna innan man tar trappan upp till lägenheten.

Uthyraren Sergio var verkligen jättetrevlig och hjälpsam. Han välkomnade oss med en flaska vin och gav oss flera värdefulla tips på restauranger, butiker mm i området kring Muro och Alcudia.

Tack för en underbar semestervecka!

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera