Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera detta hotell. Ren, fräscht, lugnt och skönt. Trevligt bemötande av personal. Promenad avstånd till en fantastisk strand. Ett litet kök gör att du kan fixa mat själv om du vill. Mysigt tycker vi. Vi hade balkong mot polen och det var jättemysigt. Hit återkommer jag gärna.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack UlricaC11
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Ett lugnt och rent boende. Fanns lite myror i rummet och aningen slitet, men det var ok med utrustning och micro. Personalen var mycket tillmötesgående. Restaurangpersonal är familj och det är de som får alla att trivas. Väldigt fin utsikt från restaurangen där man ser sjön med hoppande fiskar.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack pilgrim557
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Mycket trivsamt och familjärt hotell i lugnt område. Mycket bra halvpension. Trevlig personal och bra service. Liten pool, skulle vinna på att det inte var tillåtet med luftmadrasser och andra badleksaker i poolen som gjorde det svårt att simma. Bra poolbar med god mat.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack lop929
EvaUniversalHotels, Responsable de Reservas på Universal Aparthotel Elisa, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017

Bäste Kund:

Tack för din vistelse och publicerade åsikt. Vi uppskattar feedback från våra kunder och vi anser att förbättras.
Vi är glada att din vistelse har varit tillfredsställande och vi uppskattar ditt lov till personalen och service på bar / restaurang.
Vi noterar sin rekommendation om förbud mattor och andra leksaker vatten i poolen.
Vi ser fram emot att se er igen på hotellet vid ett senare tillfälle.
Med vänliga hälsningar,

Universal Aparthotel Elisa

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Söker du en lugn oas i Alcudia så passar Universal Aparthotel Elisa perfekt. Bra och rena rum med tillräcklig utrustning för eget hushåll. Om du väljer halvpension så får du en bra buffé att välja ur. Öl plus vin 5 euro per glas. Underbar personal som verkligen ser till att du trivs. Vid poolen kan du beställa mat och dryck. Kort promenad över bron så är du nära restauranger och barer, havet och bussen till Alcudia Port tar 10 min kostar 1,5 euro.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack stig400
Svar från företaget:Svarade 3 juli 2017

Bäste Kund:

Tack så mycket för din vistelse och åsikt publiceras på vår webbplats. Förslag på våra kunder är viktiga eftersom de hjälper oss att förbättra.

Vi är glada över att helhetsintrycket av din vistelse har varit positiv och vi uppskattar de tips som lämnar för andra kunder.

Vi hoppas att välkomna dig snart igen.

Hjärtliga hälsningar från soliga Mallorca,

Universal Aparthotel Elisa

Omdömet skrevs 17 oktober 2016

Hade tidigare sätt detta hotellet, när jag varit på besök på Alcudia.
Ett hotell i vår smak, inte något stort komplex, utan lite mindre. En bra standard på hela hotellet, bra med utrustning i köksdelen. Stor balkong där man lätt satt 6 personer. Bra sängar, som annars brukar vara problem kring medelhavet. Poolområdet var rent och bra, med en liten bar vid sidan om. Provade även på hotellets restaurang, som också var mycket bra.
Framförallt är läget bra, ett par minuter till centrum och till stranden. Vill man ta sig in till stan så tar detta bara en kvart med bussen.
Kan bara rekommendera detta.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack peterbY9200RS