• Frukost ingår
iberostar.com
  • Precis vid stranden
Prinsotel La Dorada(Playa de Muro)(Mycket prisvärt!)
iberostar.com
  • Pool
Eix Lagotel(Playa de Muro)(Mycket prisvärt!)
galahotels.com
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Vistelsen var kanon och servicen perfekt! Kiko levererade allt familjen behövde och ställde upp! Fantastisk service :)
Maten varierad och fanns gott om valmöjligheter. Cykling och träning var kanon och även här många valmöjligheter.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Gustav K
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Kära herr Gustav

Tack för att du har skrivit en recension på TripAdvisor efter din semester hos oss på Viva Blue & Spa.
Vi är verkligen nöjda med att lära oss att du haft din vistelse hos oss och att du verkligen haft hotellet
Vi hoppas att ha möjlighet att välkomna dig tillbaka snart.

Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra familjehotel med otroligt bra service, mat m.m GIGI i poolbaren är grym Bamseklubben är mycket uppskattad av alla barnen, sån glädje när bamse går runt och träffar alla barn dagligen.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack thomasekengren
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Kära herr Ekengren,

Tack för din feedback på TripAdvisor. Vi är verkligen glada att höra att vårt hotell uppfyllde dina förväntningar under din senaste semester på Viva Blue & SPA.
Vi kommer att låta känna allt vårt lag om dina fina ord. Vi är väldigt stolta över vårt team.
Vi ser fram emot att välkomna dig igen för att göra din vistelse ännu trevligare!

Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Fint familjehotell med massa aktiviteter för barnen.
Vi bokade takterrass med spa bad som användes flitigt innan och efter middag.
Servicen var jättebra och speciellt tack till Gloria som var särskilt uppmärksam och trevlig. Hon är förutseende och gav service i världsklass.

Tack lisnil79
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2018

Kära Herre,

Vi tackar från botten av ditt hjärta att du har dedikerat några minuter av din tid för att ägna en recension med högsta möjliga poäng på denna webbportal.
Utan tvekan är din kommentar en stor belöning för vårt arbete, eftersom det är erkännandet av alla våra anställdas ansträngningar. Vi skickar gratulationer till vår personal.
Vi står fortfarande till ditt förfogande och vi tackar naturligtvis igen för din kommentar. Vi önskar att betjäna dig igen snart.

Med vänliga hälsningar,
Ditt lag på Viva Blue & Spa Hotel.

Omdömet skrevs 30 maj 2018

Vi njöt av vår semestervecka på Viva Blue! En hotell anpassad efter barnfamiljen behov. Bra barnpool med olika rutschkanor och en uppskattad lekplats av både en 5 åring och 2-1/2 åring!
Vi hade All-inclusive. Frukost och luncherna är utmärkta. Luncherna är A la carte i två olika restauranger. Middagarna är buffé kunde varit mer varierande. Överlag en mycket bra hotell!

Tips för att välja rum: Välj gärna ett rum på markplan med privatträdgård. Önska gärna utsikt mot sjön och inte mot poolområde. Fin eftermiddagssol och avskildhet!
Tack Maryam W
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018

Kära fru Maruam,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension på TripAdvisor efter din semester hos oss på Viva Blue & Spa ..
Vi är väldigt nöjda med att lära oss att du haft din vistelse hos oss och att du verkligen tyckte om hotellet.
Vi strävar efter att ge den bästa semesterupplevelsen till alla våra gäster och leverera högkvalitativ service.
Vi hoppas att ha möjlighet att välkomna dig tillbaka snart

Vänliga hälsningar,
Ditt Hotell Viva Blue and Spa Team.

Omdömet skrevs 29 maj 2018

Bra barnhotell med lekpark och barnpool och inomhuspool. Vi hade en ettåring som trivdes bäst i inomhuspoolen. Servitörerna var supertrevliga. Speciellt en som heter Veronica var väldigt snäll mot vårt barn.

Tips för att välja rum: Vårt rum var praktiskt men lite tråkigt (standardrum). Kanske uppgraderar nästa gång.
Tack MartinSandstedt

Kära herr Sandsted,

Tack för att du gav oss en perfekt recension och för att rekommendera vårt hotell Viva Blue & Spa till andra resenärer.
Vi är säkra på att all vår personal åtnjuter att tillgodose dina behov. Det är trevligt att läsa att Veronica fick dig att känna dig speciell.
Vi hoppas att välkomna dig igen snart.